Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Ochenne, Ik was aan het zoeken op het internet naar serotonine en toen kwam ik op dit forum in jouw topic terecht. Het is al bijna een jaar geleden dat je een reactie hierop hebt gegeven maar ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat. Ik heb in het verleden ook veel drugs gebruikt, vaak weekenden achter elkaar. Het ergste is nog dat ik dan ook nog eens te veel in een weekend snoepte. Ik heb in die tijd ook erg last gehad van een soort depressie en angstaanvallen. Alleen wist ik ergens dat het puur door de drugs kwam en durfde ik het tegen niemand te vertellen omdat ik toen 16 was en mijn ouders mochten het echt niet weten Ik ben toen gestopt en het duurde vrij lang totdat ik weer de oude was maar ik heb het wel gered gelukkig. Nu heb ik laatst weer een paar pillen genomen op een avond (nu 26 jaar), enorm slecht geslapen en ook nog eens coke gebruikt. Nu voel ik al dagen schokjes door mijn hoofd en lijkt het of mijn evenwicht problemen heeft. Mijn Serotonine gehalte is dus zodanig laag dat mijn geestelijke gesteldheid flipt en ik ben ook totaal niet happy. Ik ben nu goed op mijn voeding aan het letten, ga meer sporten en stoppen met roken. Maar ik vraag mij dus af hoe lang het bij jou geduurd heeft voordat je lichaam in normale toestand was. Misschien dat andere mensen dit ook kunnen beantwoorden?"
"Het gaat nu wel weer wat beter. Nog steeds een beetje dromerig, alsof ik er niet echt bij ben Volgens mij ben ik door mijn gebruik in het verleden behoorlijk gevoelig geworden voor al deze zooi. De dagen daarna ben ik niet te genieten en behoorlijk down. Nu ik dit weet zal ik het nooit meer gebruiken."
"Hi Rendeo, Ja de negatieve effecten gaan over het algemeen weer weg en je kan er ook mee om leren gaan. Je weet immers waar het vandaan komt dus mijn instelling is dat als er weer een rotgevoel komt, ik mij niet zo moet aanstellen want het komt door mijzelf. Als je eenmaal slechte side effects krijgt wordt het echt tijd om helemaal stoppen (eigenlijk nooit beginnen) want ik heb gelezen dat het blijvend kan zijn. Nu ben ik wel van mening dat sommige sterker in hun schoenen staan en het zelf kunnen verwerken. Andere hebben hulp nodig en een paar komen er niet meer uit. Het ligt dus aan jezelf hoe je er mee omgaat. Ik heb nu nergens meer last van, behalve dat ik soms een beetje chagrijnig ben. Dat komt ook wel weer goed. Het is gewoon zo dat iedereen weet dat hij/zij verstandig met die zooi om moet gaan, alleen zodra je het ingenomen hebt ben je vaak niet zo verstandig meer"