Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als het gaat om ene OD aan simulanten dan raad ik aan om alcohol te nemen en in het ergste geval GHB (kleine dosis) zodat je aderen open gaan staan en er meer bloed doorheen kan. Verder genoeg suiker naar binnen werken. Als het gaat om een zware bad trip op LSD of andere psychedelica dan raad ik een kleine dosis Heroïne aan, dit klinkt voor sommige misschien erg onaantrekkelijk maar in ernstige gevallen blijf je het risico hebben om zware trauma's aan LSD over te houden. (In zware gevallen geven ze in het ziekenhuis morfine, wat ik er van begrepen heb) Ketamine of cocaïne is in dit geval ten zwaarste afgeraden, ook al lijkt het heel verdovend, je trip word juist erger. Bij te veel GHB (niet gewoon out gaan maar erger) raad ik aan om direct een ambulance te bellen en deze persoon op zijn zij leggen. Nooit GHB gebruiken als er niemand bij is! Combineer GHB zowizo nooit met alcohol of andere kalmeringsmiddelen. Ik kan me voorstellen dat sommige het misschien schrikwekkend vinden om downers te neutraliseren met uppers of uppers met downers. Verder raad ik aan om op te strikt op letten bij het combineren van downers en uppers, omdat de mogelijkheid er is dat je een onregelmatige hartslag krijgt. Deze adviezen gaan verder buiten het boekje om en ik raad verder aan om deze nooit te gaan gebruiken voor de fun. Deze adviezen zijn bedoeld voor levensbedreigende situaties en dat deze oplossingen misschien nog van toepassing kunnen komen."
"PepTalk zei: Je kunt uppers nooit neutraliseren door downers of andersom. Je verstopt alleen bepaalde effecten van een middel. Een OD door stimulanten word veroorzaakt door hartfalen. Het nemen van alcohol zal daarom niets helpen tegen een OD van crack oid. Ook is de bloedvatverwijdende eigenschap van alcohol op zo'n moment te verwaarlozen. Zeker wanneer je in zo'n staat verkeerd wanneer het erg lastig is om toe te dienen. Bij een zware bad trip zou ik eerder kiezen voor een benzo dan voor hero. Afgezien van het feit dat heroine vrij snel uitgewerkt is, lijkt het me ook niet erg fijn toe dienen wanneer je opgekruld in foetus houding in een hoekje van de kamer ligt te huilen van angsten... Hier maat:'Ik zet wel even een naald in je arm' of: Hier chinees dit even.. Advies voor GHB vind ik wel goed. Medische hulp inroepen, en iemand in stabiele zijligging leggen. Klik om te vergroten... Uit mijn eigen ervaring is gebleken dat je uppers meer omlaag kan halen met downers en downers omhoog kan halen met uppers, dat is meer wat ik bedoelde met de term "neutraliseren". Verder heeft heroine een werking van 4 tot 6 uur en je heb ook nog de optie om het nasaal naar binnen te werken. Ik heb geen ervaring met benzo's of crack. Het nemen van alcohol bij een overdosis van stimulaten als speed, mdma, ritalin en mephedrone etc. zal dit verder naar mijn ervaring wel een positief effect geven. Ja, elke situatie is verschillend en in sommige situaties heb je inderdaad niet de mogenlijkheid om middelen bij een persoon naar binnen te werken."
"Goedemiddag! Ik heb rond de 20 keer cocaïne gesnoven, in grotere hoeveelheden en kleinere hoeveelheden. Het enigste probleem was hierbij dat ik er niets van voelde. Mijn sociale omgeving die per situatie verschilde die kreeg wel echt die coke-feeling. Ik had geen enkele symptomen. Ik voelde mij eigenlijk precies hetzelfde als dat ik niets had gesnoven. Ja, ik ben er van op de hoogte dat cocaïne een heel licht effect geeft maar dat is nu meerdere keren zelfs niet het geval geweest. Dit geld ook voor heroïne, de eerste en tweede keer voelde ik er wel wat van, maar later niet meer. Ook niet toen ik de dosis ging verhogen. We zaten ook een dagje aan de mephedrone, toen het al een ruime tijd was uitgewerkt hadden we nog wat bruin gerookt maar daar werden me doppen dus ook niet verkleind van, terwijl bij mijn gezelschap dat wel het geval was. Ik heb heel google al af proberen te zoeken maar ik heb niets kunnen vinden, alles wat ik vond is dit; http://www.scientias.nl/genen-bepalen-e ... aine/56387 En nee, ik stop me drugs niet in me oor :P Heeft iemand verder nog enige verklaringen?"