Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, mijn vriend en ik zijn nu 3 jaar samen. 2 jaar daarvan hebben we zowat ieder weekend (soms van donderdag tot en met maandag) speed gepakt. Vaak ook combi's met pillen, ghb, keta, eigenlijk net wat er voor handen was. Na een tijdje werd ik redelijk paranoia hiervan, ook veel stress doordeweeks met min vriend en andere mensen hierdoor, dus ben ik gestopt. Mijn vriend is nog een halfjaartje hiermee doorgegaan maar het was ontzettend lastig te combineren omdat hij natuurlijk niet wilde slapen in het weekend en ik niet wakker bleef. Hij is daardoor ook gestopt. In die 2 jaar hadden we ontzettend goede seks int weekend (doordeweeks ben je rot dus dan valt er weinig te seksen :P ) het kon echt uren duren en ik was er eigenlijk ook altijd wel voor in. Maar sinds dat ik gestopt ben heb ik helemaal geen zin meer seks. Het voelt nu meer als een broer-zus relatie. Wanneer hij nu een move maakt krijg ik het al meteen benauwd omdat hem niet weer wil afwijzen maar ik wil ook niks faken ben erg benieuwd of iemand ook zoiets heeft of heeft gehad? en hoe daar mee om is gegaan dankuu"
"Hoi allemaal, bedankt voor de reacties. Sowieso heb ik dit al bespreekbaar gemaakt met mijn vriend maar het blijft vervelend. Uit mezelf ben ik eigenlijk ook nooit bijna nooit meer geil. Ik hoop dat het zo is dat goede seks werkt als opkikker voor je relatie. Ben van plan morgen even naar de seksshop te gaan voor wat extra's dan hoop ik dat het vanzelf komt. Mocht het allemaal niet lukken dan kan ik uiteindelijk altijd nog naar de dokter. MIn ieder geval bedankt"