Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Echt jammer dat ik nog nooit in aanraking ben gekomen met LSD. Heb daar zo instinctief hoge verwachtingen over. Wel heb ik al mescaline, paddos, salvia gebruikt, dus dan moet ik zeker nog LSD proberen. Ik vind mescaline, paddos, salvia niet echt met elkaar te vergelijken. Mescaline was de beste ervaring tot nog toe. Als je geen psychonaut bent zul je mescaline welliswaar tog niet meer dan 1 of 2 x aanraken. Wel een hoogtepunt in mijn psychedelische ervaringen. Ook zul je er goed over moeten inlezen, de cactus ff opeten zal niet gauw werken."
"Ik heb 2x10gram gedroogde sclerotia voor 2 personen. De nootjes (want dat zijn het) zitten in een afgesloten plastic zakje. Niet vaccuum, maar wel helemaal afgesloten. Het ene zakje is niks mis mee. Op het andere zakje zit witte schimmel. Het is een heel dun laagje, wel zit het bijna op elk brokje paddo. Aan maar een kant trouwens. De vastheid van de paddo is wel goed, hij brokkelt prima. Ook zit er condens aan de binnenkant van het zakje. Er zit absoluut geen scheur in het zakje. Kan ik dit nu nog eten? Evt kan ik het witte laagje wegschrapen. Het is echt heel dun (nog wel) Wel is elke stukje hiermee bezaait. En als ik het nog kan eten, hoe lang zou het dan nog ongeveer eetbaar zijn. Kan ik nog een week wachten, of moet ik dan de paddo eerder opeten. En gaat door dit schimmel effect de psylocibine verloren? Ik heb geen problemen met schimmel in me bek als ik er 6 uur lang kleurtjes door ga zien. Alleen als de schimmel giftig is dan wordt het een ander verhaal. Een foto komt eraan, We zijn alleen aan het verhuizen, en omdat bij zon karwei nog wel eens wat zoek raakt weet ik niet of dat vandaag nog lukt."