Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, ik ga vrijdag voor het eerst nuchter ketamine gebruiken. (Vorige keer had ik veel gedronken en toen werd het me aangeboden, heb er niet veel van meegekregen) Nu vroeg ik me af, hoe snel/vaak kan je bijnemen? Ik weet dat de affecten ongeveer een uur aanhouden, moet je ook zo lang wachten met bijnemen?"
"Hoi allemaal, ik ben nieuw hier dus weet nog niet hoe het allemaal werkt. Ik heb gister voor het eerst pep gebruikt. Ik had een sleutelpuntje, een lijntje en een bommetje in een half uur genomen. Die nacht kon ik helemaal niet slapen en zweette me kapot. Toen ik wakker werd zag ik oa een spin in een spinnenweb op me afkomen, draadjes hangen, stipjes met pootjes vliegen/lopen en puntjes die in de lucht hingen en wegschoten als ik er naar keek. Ik had die avond ook gedronken en had vandaag een verschrikkelijke kater met veel overgeven. Ook word ik best wel down als op de avond terugkijk, terwijl die toch erg leuk was. Die wegschietende puntjes gaan niet weg en kan er op het internet niks over vinden, kunnen jullie me helpen want begin me toch een beetje zorgen te maken."
"Tijdloos zei: Klinkt als HPPD (oogruis) vermoed omdat het j je eerste keer was. Na een goede nachtrust verdwijnt het normaal dit soort dingen n. Anders even huisarts vragen hierover,. Hij/zij heeft toch geheimhoudingsplicht mocht dat een obstakel zijn. Slaap lekker en maak je niet teveel zorgen. Slaap doet wonderen Klik om te vergroten... Ah oke, dankjewel. Heb er inderdaad vandaag veel minder last van"
"ZERO- zei: Een sleutelpuntje, lijntje én bommetje in een half uur? Waarom? Klik om te vergroten... Sleutelpuntje deed niet heel veel en dat bommetje zou pas later inkicken, ik moest bij tijds thuis zijn dus wilde niet later nog bijnemen, was inderdaad niet echt handig."
"ZERO- zei: Shedman zei: ZERO- zei: Een sleutelpuntje, lijntje én bommetje in een half uur? Waarom? Klik om te vergroten... Sleutelpuntje deed niet heel veel en dat bommetje zou pas later inkicken, ik moest bij tijds thuis zijn dus wilde niet later nog bijnemen, was inderdaad niet echt handig. Klik om te vergroten... Als je bijtijds weer een beetje oké wil zijn moet je vooral géén bommetje nemen. Goed slapen en eten doen al veel. Hoe is het nu met je dan? Klik om te vergroten... Behalve vermoeidheid weer helemaal prima, geen gekke visuals meer"