Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb het een tijdje geleden gebruikt. Zal even vertellen hoe het ging. 21.00 Ingenomen. 21.15 Voelde wel wat maar ging niet hard. 21.30 Stond helemaal strak, had veel energie en was heel vrolijk. 22.00 Ben naar een kameraad gegaan die zelf ook wel eens gebruikt. 22.30 Naar huis gegaan en muziek aan gedaan. De muziek klonk heerlijk. 0.00 Ga nog steeds heel hard maar is wel geweldig spul. 3.00 Ga nog steeds hard maar begin het zat te worden. 7.00 Wordt nu iets minder maar nog steeds trip ik goed. 10.00 Is vrijwel weg maar voel het nog steeds. 13.00 Ben heel brak. Ben 4 dagen brak geweest en had het gevoel of ik die 4 dagen een gigantische kater had. Leuk spul als je hard gaat maar niet waard met zo'n kater."
"Hallo, Ik ben een jongen van 18 jaar. Ik blow dagelijks en zit op een kamertraining. Hier krijgen we bijna weekelijks een UC (urine controle). Vorige week waren wij met z'n 3en aan het "roken" rond 23.30. Een begeleider moest even naar ons huis om wat formulieren te pakken. Dus ze komt meteen even naar ons. En toen rook ze de wiet geur. Dus wij allemaal zeggen dat we het niet hebben gedaan, maar ze wist dat we allemaal stoned waren. Na enige tijd zei ik en iemand anders dat we het wel hebben gedaan. De volgende dag dus meteen een UC. Afgelopen vrijdag had hij de uitslag binnen en kwam hele vreemde waardes tegen. Nummer 1: 210 Nummer 2: 200 Ik zelf: 58 Hiervoor heb ik ook veel UC's gehad en was allemaal negatief (clean). Maar meestal rekte ik sowieso 1 dag. Dus dat was meestal dat ik 2 dagen niet heb gerookt. Nu een aantal vragen die ik heb. 1. Hoe kan het dat ik altijd negatief krijg terwijl ik niet met mijn urine manipuleer? 2. Als ik dit heb zal ik vast niet de enige zijn die dit heeft, dus waarom richten veel instellingen zich volledig op een UC? Alvast heel erg bedankt, groeten sentmen."
"Hallo allemaal, Op een zaterdag had ik 1,5 pil groene appel gehad. Voor de rest heb ik helemaal niks gehad (behalve water en toen hij uit was gewerkt een joint). De eerst volgende dinsdag avond kreeg ik een urine controle. Er werd gekeken op THC en amfetamine (geen XTC). Deze werd naar het delta lab toe gestuurd. De uitslagen waren: THC = NEG Amfetamine = 5000+ Hoe is dit in vredesnaam mogelijk terwijl ik nu nog leef? Groetjes Sentmen."