Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, Ik heb nog ongeveer een gram pure DMT. Maar na het een paar keer gerookt te hebben, vind ik het net iets te heftig (wil het voor later bewaren). Nu wil ik er eigenlijk changa van maken. Maar nu is mijn vraag, hoe doe ik dit? Kan ik de DMT samenvoegen of mengen met een kruid met mao inhibitor of zijn hier andere manier voor? Ik hoor het graag!"