Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zelf gebruik niet zo vaak coke. De keren dat ik het heb gebruikt ging het om een korte avond genieten, of werd het op feestjes gebruikt na de consumptie van andere middelen was uitgewerkt. Mijn langste sessie was 4 uur onder invloed en heb ik nooit meer dan een aantal honder milligram tot me genomen. Ik ben wel van plan om bij een volgende gelenheid wat langer los te gaan op coke en dus misschien een aantal gram te halen. Alvorens mijn vraag te stellen, ik ben conditioneel gezien erg gezond want ik sport veel en eet goed (23jaar oud) Hoe lang kun je achterelkaar onder invloed zijn van cocaine? Dwz wat is berucht gezien een lange sessie? Uiteraard zullen de meningen daar nogal verschillen gezien er zeer bewuste maar ook onbewuste drugsgebruikers op het topic zullen reageren. Laat maar horen, ik zal het gemiddelde er wel tussenuit vissen."
"Dat ga ik dan zeker doen. Thx"
"Ik heb vergeten te melden dat de intentie van mijn vraag berust is op gezondsheids bewustzijn. Ik sport dan wel veel, maar ik kan me voorstellen dat als je zeg maar 12-24uur achterelkaar met 120 hartslagen per minuut de dag door raced je aanzienbaar extra risico teweegbrengt. En dat anderen dat doen, ja dat heb ik wel eens vernomen. Ik gaf zelf al aan dat ik niet langer dan 4 uur onder invloed ben geweest van cocaine. Misschien heb ik hetzelfde wat jij hebt naar 6 a 8 uur en hoef ik me geen zorgen te maken. Wordt het echter een onvergetelijke avond en er gaat wel 1a 2 gram doorheen dan is het dus niet waarschijnlijk dat ik zeer groot risico loop als het wel 12-24 uur duurt? De coke schijnt erg goed te zijn (87% en de rest lidocaine) Cijfers komen niet van de dealer zelf maar van een zeer betrouwbare vriend (dus de cijfers zullen redelijk kloppen)"
"Ik denk dat ik wel genoeg weet ongeveer bedankt. Alhoewel, nu maak ik me wel zorgen om de kwaliteit van de coke na de reactie van Psychedelibee. Met zulke verhouding coke zou normaal gesproken geen lidocaine moeten zitten?"
"Goedendag allemaal, Ik heb vroeger zon 6 jaar geblowed. Ik ben hier 2 jaar geleden abrupt mee gestopt. Ik vond het niet zo lekker meer. Misschien is dat niet eens de juiste beschrijving om heel eerlijk te zijn. Stoned zijn paste niet echt meer in mijn leven. Ik ben wel andere middelen blijven gebruiken. Ook ben ik meer dan een jaar gestopt met roken. En ben niet van plan om daar weer een verslaving van te maken. Wiet roken (al zij het puur in een pijpje) zal voor mijn besef een zeer grote 1ste trap tree zijn na het wellicht kopen van builen shag. Dus ik wil wiet of hasj ook zeker nooit meer gaan roken als het aan mij licht. Bovenstaande wilde ik voornamelijk even kwijt om aan te geven dat... 1:ik erg veel ervaring heb met wiet, en kon op mijn hoogte punt per dag 3+ gram wiet wegroken 2:Mijn tolerantie waarschijnlijk erg laag is gezien ik zolang droog ben van de THC. Omdat het zeer makkelijk te bereiden is wil ik hasj chocomel gaan maken. Ik heb al een behoorlijk recept inelkaar gezet. Ik ga chocomel opwarmen in een au Ban marie en voeg hier nog extra slagroom aan toe. Dan voeg ik verkruimelde superpolm toe en laat dit 10-20 minuutjes intrekken. Dit zal allemaal gebeuren tussen de 80-90 graden celsius. Mijn vraag is gezien mijn ervaring maar toch lage tolerantie hoeveel hasj ik moet toevoegen. Op internet lees ik 0.3 - 0.5 gram. En soms meer voor de echte die hard. Maarja, dat ligt aan de hoeveelheid THC in de hasj, of niet soms? Zijn er gemiddelde aangenomen waarden voor Super polm waar met enige zekerheid over de waardes gespeculeerd kan worden? Ik stel deze vraag omdat ik er geen zin in heb bijvoorbeeld 0.3gram hasj als het ware weg te gooien doordat het te weinig is en ik er niks van voel. Aan de andere kant ben ik totaal geen labiel persoon en zal ik ook echt niet om hulp roepen als ik veels teveel hasj erin zou gooien en ik me niet helemaal lekker ga voelen. Maar dat zou op zijn beurt ook weer zonde zijn. Mijn vraag zal wel moeilijk te beantwoorden zijn, en het zal er waarschijnlijk op neer komen dat ik dit zelf moet uitvogelen en indien noodzakelijk de 1ste paar keer geen of minder successvolle ervaring zal krijgen door het verkeerd doseren. Maar misschien zijn er toch lui hier die met vergelijkbare tolerantie uit ervaring kunnen vertellen of ik nou 0.3 - 0.4 - 0.5gram of ergens daartussenin moet doseren. PS: Ohja, kleine toevoeging. Ik heb eenmalig ervaring gehad met spacecake uit de coffeeshop. Dat was een prettige ervaring. Dus ik heb wel ervaring met het opeten van hasj/wiet. Peace"
"Ik had een soortgelijk antwoord al verwacht. Ik denk dat ik met 0.35g ga beginnen. 0.3gram zal denk ik te weinig zijn, en misschien blijkt het bij 0.4g pas goed te werken. Hopelijk is het in een keer raak. Bedankt."
"In de OP gaf ik aan dat ik niet rook. Dus er worden geen jointjes gerookt Dronken en stoned zijn tegelijkertijd (stronken) heb ik nooit een lekker gevoel gevonden. Zal er niet over peinzen om er alcohol bij te nuttigen. Ik heb toch de 0.35g hasj gebruikt. Ik kwam hier even om te zeggen dat ik mijn warme chocomel heb bereid en ga deze in zijn volledigheid opdrinken. Ik verwacht een heerlijke ervaring. UPDATE: Ik hoor veel op het internet dat het allemaal zo vies smaakt, hasj in de chocomel. De originele smaak van echte warme chocomel is wel enigzins verloren gegaan maar het is best lekker moet ik zeggen."
"Ja ik weet niet wat dat is bij mij. Niemand anders schijnt die combinatie echt heel onaangenaam te vinden. Alcohol op zichzelf vind ik geweldig, net als cannabis. Maar zelfs al drink ik 1 biertje met cannabis op voel ik al dat ik het allemaal wat minder leuk ga vinden. Het is ook niet dat ik er bad op ga, ik vind het gevoel gewoon totaal niet lekker. Iedereen doen waar die zelf zin in heeft natuurlijk, en ik ben hierin volgens mij toch in de minderheid. Oh ja, ik kwam hier om te zeggen dat ik echt lekker aan het knetteren ben. En dan bedoel ik ook echt [LEKKER]"