Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik had een vraag over 2,5-Dimethoxy-4-chloroamphetamine, of DOC ik vroeg me af wat dit nou precies is en de dosering ervan? hoeveel je moet gebruiken om wat tevoelen of je het kan combineren met anderen drugs wiet , alchol , XTC , 4F , Ketamine? en een vriend van me zei dat het 2-cb achtig is en of iemand dit kan bevestigen ?"