Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik lees met veel interesse de reports over 2C-B en wordt er steeds nieuwsgieriger naar. Zolang je niet te ver boven de 12 Mg komt vallen de hallucinatie's wel mee. Maar alleen kan je er volgens mij zeer moeilijk aankomen ! Op Pillsreport zie je ze de laatste tijd helemaal niet meer. Met MDMA van rond de 130 Mg gooien ze je mee dood Maar 2C-B helaas niet"
"Ik ben ook 1 van die mensen die zeer ongevoelig is voor XTC. En ik heb toch de goeie Blauwe Driehoeken (±130mg) in mijn bezit. Mijn report is op een ander forum terug te vinden. Mijn vrouw neemt 1 pil en gaat als een raket,..ziet soms zwaailichten, vleermuizen en spinnetjes. Ik begin met 2 stuks,...maar om te zeggen dat ik wappie ben ? Ik voel wel iets,...maar helaas niet het gevoel wat andere mensen ondervinden. Voor en na het gebruik neem ik veel vitamine C1000 en ook L-Tryptofaan. Maar dit heeft ook geen invloed. Wie heeft er een goeie Tip ? Ik gebruik per 5 uur ± 5 pillen a 130mg"
"Nee ik gebruik daarbij helemaal niets anders. Ik gebruik wel maagtabletten voor maagzuur,...maar deze neem ik nooit in als ik ga wappen. Deze middelen leggen een filterlaagje in je maag waardoor de MDMA langzamer wordt opgenomen. Gisterenavond/nacht ff een klein feestje gehouden hier thuis,...dus nu wat zweten en kleve handjes."