Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi ik heb een vraagje.. Afgelopen september 2017 heb ik voor het eerst in mijn leven drugs gebruikt (mdma poeder) ondanks dat ik altijd bang was en dacht dat ik 1 van de 100 zou zijn waarbij het fout zou gaan is het mij erg goed bevallen en was het een geweldige ervaring! Komend weekend staat er weer een feestje op de planning, nu wil ik gewoon hetzelfde gebruiken als mijn 1e keer aangezien ik weet dat dit goed ging en nog even wil wachten met andere dingen. Alleen nu komt het: onlangs heb ik veel klachten gehad, waardoor ik het gevoel had van te kort aan ademhaling en hartkloppingen. De huisarts heeft gezegd dat het hyperventilatie is, dit kan komen door stress of oververmoeidheid. Echter heb ik zelf niet door dat ik stress heb maar goed. Onlangs ook een hart filmpje laten maken maar er was niks te zien op een paar pieken na. Om mij wat rust te geven als ik hier last van krijg heb ik nu propranolol (beta blokker) heeft een van jullie ervaring of deze combinatie oké is?"
"acht.zes zei: Eens met @De Dunne , je definitie van wat weinig is en voorzichtig klopt niet helemaal nee. 300/330mg is gewoon veel Klik om te vergroten... Hmm ik heb er niet zoveel verstand van blijkt maar weer, het is dat ik met mensen was die er wel verstand van hebben natuurlijk. Anyway heb ik 3x een pinkje gepakt om het anderhalfuur de 4e x iets meer en toen voelde ik pas iets, daarna niks meer bijgepakt omdat het al laat was en ik het goed vond zo"
"acht.zes zei: @Sarahhh je spreekt jezelf een beetje tegen. eerst was het je erg goed bevallen en was het een geweldige ervaring. en nu ineens voelde je de eerste 4 enhalf uur niks en pas bij de laatste lik een beetje? Klik om te vergroten... Ja het was me zeer goed bevallen, alleen het duurde lang voordat ik het ‘wow effect’ voelde ja maar dat komt omdat ik de eerste likjes weinig had genomen zeiden vrienden van mij. Maar op dat moment vond ik het prima en vond ik het wachten waard snap je?"