Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Het komt er dus op neer dat ik een paar maanden geleden wat xtc heb gebruikt ( meerdere pillen in het weekend op vrijdag en zaterdag verspreid en dat voor ongeveer een maand lang). Daarna had ik examens en ben ik dus gestopt en gelukkig was ik erdoor. Ook rookte ik al een jaar wiet. Sinds vorige maand was ik uitgegaan en had ik nog is een pil gepakt , ik voelde me zalig MAAR de volgende dag toen ik wakker werd had ik een enorme helse pijn in mijn borst en rug ( midden van de ruggengraad over heel de lengte maar de exacte plaats wisselde constant) Ik ging naar de dokter en hij zei dat het een spierscheurtje was of een geknelde zenuw... Hij was niet zeker ( wat ik best vreemd vond). Nog vergeten te melden dat ik sinds die dag na het uitgaan elke avond een paniekaanval kreeg door die pijn en af en toe hyperventilleerde. Ik ben dan naar een andere dokter gegaan en ben dan doorverwezen naar een kinesist omdat hij zei dat mijn rugzenuwen te gespannen stonden en uiteindelijk de spieren te hard opspanden zodat deze verzuurd waren. Sinds die kinesitherapie gaat het al een pak beter. Ik heb geen paniekaanvallen meer maar alleen gaat die hyperventillatie niet weg ( chronische hyperventillatie) waarbij mijn handen vooral de pink en het stuk eronder verdoofd geraken en mijn mondhoeken en kaken ook verdoofd geraken. Het gaat nu al wel een stuk beter maar ik heb gehoord dat als men eens een periode van chronische hyperventillatie heeft gehad er veel kans is dat er na x aantal maanden/jaren er terug een periode zal zijn. Het is nog niet helemaal over want ik heb nog altijd pijn in de rug en ik ben zeer kortademig. Mijn vraag is of iemand van jullie weet of dit van xtc komt , want de kinesist zei dat xtc en wiet etc.. enkel de kans op paniekaanvallen vergroten ( niet tijdens gebruik , alleen wiet veroorzaakt dit tijdens gebruik) ik zou heel graag soms was pillen terug gaan pakken maar ik durf niet goed meer. Met blowen ben ik gestopt.. iemand al overkomen ?"
"Re: Hyperventillatie en paniekaanvallen door wiet en xtcgebr Ja van de wiet had ik corrigerende psychoses .. maar ook toen ik helemaal niet was aan het smoren dusja .. dan begin je wel na te denken van of dat allemaal wel goed is ... en ik denk dat die paniekaanvallen ook door pep waren , die dealer daarvan was een goede vriend van mij en zei daarna tegen me dat er pep inzit in die pillen .. Dus misschien was het niet van xtc ofzo maar van die pep want ik heb een maand pillen gepakt in het weekend ( oranje harten) en nooit echt last gehad van hyperventillatie of paniekaanvallen. Het was door die vraagtekentjes die ook wel peppillen worden genoemd of hier bij mij in de buurt Speedbollen. en inderdaad die hyperventillatie aanvallen en paniekaanvallen zijn super eng ! Danku voor uw reactie Gebroken Vlinder zei: Ik had het soms na speedgebruik, ben ook wel een paar keer afgevoerd en dat heeft me wel bang gemaakt. Ondertussen al lang genoeg geleden om het weer eens te proberen. Nee, maar zo'n aanvallen van hyperventilatie zijn best eng. De laatste keer dacht ik dat ik dood ging! Ik had ook al psychoses door cannabis. Ik ben voorlopig clean, toch van deze. Het komt er dus op neer dat ik een paar maanden geleden wat xtc heb gebruikt ( meerdere pillen in het weekend op vrijdag en zaterdag verspreid en dat voor ongeveer een maand lang). Daarna had ik examens en ben ik dus gestopt en gelukkig was ik erdoor. Ook rookte ik al een jaar wiet. Sinds vorige maand was ik uitgegaan en had ik nog is een pil gepakt , ik voelde me zalig MAAR de volgende dag toen ik wakker werd had ik een enorme helse pijn in mijn borst en rug ( midden van de ruggengraad over heel de lengte maar de exacte plaats wisselde constant) Ik ging naar de dokter en hij zei dat het een spierscheurtje was of een geknelde zenuw... Hij was niet zeker ( wat ik best vreemd vond). Nog vergeten te melden dat ik sinds die dag na het uitgaan elke avond een paniekaanval kreeg door die pijn en af en toe hyperventilleerde. Ik ben dan naar een andere dokter gegaan en ben dan doorverwezen naar een kinesist omdat hij zei dat mijn rugzenuwen te gespannen stonden en uiteindelijk de spieren te hard opspanden zodat deze verzuurd waren. Sinds die kinesitherapie gaat het al een pak beter. Ik heb geen paniekaanvallen meer maar alleen gaat die hyperventillatie niet weg ( chronische hyperventillatie) waarbij mijn handen vooral de pink en het stuk eronder verdoofd geraken en mijn mondhoeken en kaken ook verdoofd geraken. Het gaat nu al wel een stuk beter maar ik heb gehoord dat als men eens een periode van chronische hyperventillatie heeft gehad er veel kans is dat er na x aantal maanden/jaren er terug een periode zal zijn. Het is nog niet helemaal over want ik heb nog altijd pijn in de rug en ik ben zeer kortademig. Mijn vraag is of iemand van jullie weet of dit van xtc komt , want de kinesist zei dat xtc en wiet etc.. enkel de kans op paniekaanvallen vergroten ( niet tijdens gebruik , alleen wiet veroorzaakt dit tijdens gebruik) ik zou heel graag soms was pillen terug gaan pakken maar ik durf niet goed meer. Met blowen ben ik gestopt.. iemand al overkomen ? Klik om te vergroten... [/quote]"
"Re: Hyperventillatie en paniekaanvallen door wiet en xtcgebr Sapperdepilletjes zei: Hoi Het komt er dus op neer dat ik een paar maanden geleden wat xtc heb gebruikt ( meerdere pillen in het weekend op vrijdag en zaterdag verspreid en dat voor ongeveer een maand lang). Daarna had ik examens en ben ik dus gestopt en gelukkig was ik erdoor. Ook rookte ik al een jaar wiet. Sinds vorige maand was ik uitgegaan en had ik nog is een pil gepakt , ik voelde me zalig MAAR de volgende dag toen ik wakker werd had ik een enorme helse pijn in mijn borst en rug ( midden van de ruggengraad over heel de lengte maar de exacte plaats wisselde constant) Ik ging naar de dokter en hij zei dat het een spierscheurtje was of een geknelde zenuw... Hij was niet zeker ( wat ik best vreemd vond). Nog vergeten te melden dat ik sinds die dag na het uitgaan elke avond een paniekaanval kreeg door die pijn en af en toe hyperventilleerde. Ik ben dan naar een andere dokter gegaan en ben dan doorverwezen naar een kinesist omdat hij zei dat mijn rugzenuwen te gespannen stonden en uiteindelijk de spieren te hard opspanden zodat deze verzuurd waren. Sinds die kinesitherapie gaat het al een pak beter. Ik heb geen paniekaanvallen meer maar alleen gaat die hyperventillatie niet weg ( chronische hyperventillatie) waarbij mijn handen vooral de pink en het stuk eronder verdoofd geraken en mijn mondhoeken en kaken ook verdoofd geraken. Het gaat nu al wel een stuk beter maar ik heb gehoord dat als men eens een periode van chronische hyperventillatie heeft gehad er veel kans is dat er na x aantal maanden/jaren er terug een periode zal zijn. Het is nog niet helemaal over want ik heb nog altijd pijn in de rug en ik ben zeer kortademig. Mijn vraag is of iemand van jullie weet of dit van xtc komt , want de kinesist zei dat xtc en wiet etc.. enkel de kans op paniekaanvallen vergroten ( niet tijdens gebruik , alleen wiet veroorzaakt dit tijdens gebruik) ik zou heel graag soms was pillen terug gaan pakken maar ik durf niet goed meer. Met blowen ben ik gestopt.. iemand al overkomen ? Klik om te vergroten... wou even laten weten dat het nu stukken beter gaat , dus mensen die dit ook zouden hebben , er komt wel een eind aan die paniekaanvallen en hyperventillatie"
"Re: Hyperventillatie en paniekaanvallen door wiet en xtcgebr 25tolife zei: Goed te horen dat je er weer bovenop bent! En zal men goed doen te lezen wie er last van heeft nu , dat het gewoon over gaat (als het goed is met geduld) Cheers! Klik om te vergroten... Het is net daarom dat ik dacht het op dit forum te zetten dat het terug beter gaat , het hyperventilleren is nog niet helemaal weg maar geen paniekaanvallen meer gehad ik hoop natuurlijk dat er niet velen dit probleem hebben"