Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wanneer je pakt, niet op hopen. Ik pak liever een uurtje voor ik in de danszaal ben. Tegen dat ik daar ben overvalt het me, en dan moet je je gewoon laten gaan.. Ogen toe, handen in de lucht, tussen de mensen, maar niet teveel praten in het begin, gewoon effen laten overkomen, en wanneer je volop aan het gaan bent, zoek je een mooie griet, beetje praten, .... LAAT HET GEWOON GEBEUREN, NIET TEVEEL OVER DENKEN..."
"Hey Ik ga met een paar vrienden voor de eerste keer paddo's pakken. Nu heb ik een vraagje; - Waar kan ik ze het best halen? (ik woon in het centrum van Antwerpen (België)) - Wat kan ik het beste pakken? (Ik weeg +- 90 kg, en kan vrij goed tegen andere drugs) - Zijn er nog tips die het trippen extra hard en leuk kunnen maken? Dankje!"
"http://www.youtube.com/watch?v=sui24hHDZDI Minimal All The Way! Heel bon"
"Geen films zien man, bewegen, lachen, praten, zingen, dansen, kussen, knuffelen, muziek opzetten en gewoon genieten, van een film ga je gewoon naar de film kijken en je daarop focussen..."
"Hey, Ondertussen is Dour gedaan en was het zoals te verwachten belachelijk goed! Buiten de modder had ik het super naar mijn zin. Voor mij was het trouwens de eerste keer dat ik md nam; dus veel ervaring heb ik niet. Maar ik ben wel de volle 4 dagen blijven knallen. Ik vond het het beste ooit en kan niet zeggen dat ik me ooit slecht/moe heb gevoeld. Alleen een beetje depresief op het einden, wanneer je terug nuchter begint de worden. Ik kijk al uit om binnen 2 maanden nog eens te pakken."
"Ik verkies liever kristal boven pil omdat er in een pil vaak nog rommel word bijgedaan."
"SmartieAndMe zei: SailorJerry zei: Ik verkies liever kristal boven pil omdat er in een pil vaak nog rommel word bijgedaan. Klik om te vergroten... Pillen zijn een tijdje slecht geweest in Nederland, maar dit is inmiddels alweer een jaar geleden. Momenteel is de pillenmarkt vrij goed (85% van de pillen bevat daadwerkelijk MDMA) en de vervuiling valt erg mee. Alleen in Brabant/Limburg is een waarschuwing voor PMA in pillen. Momenteel is het grootste risico met pillen dat je overdoseert. Voorheen lag het gemiddelde rond de 100mg (uit mijn hoofd) maar er komen steeds meer pillen van 160/180mg en er worden ook steeds meer pillen aangetroffen van boven de 200mg. Klik om te vergroten... Het probleem is dat ik in België woon, Antwerpen om precies te zijn. En hier kan je beter kristal kopen denk ik."