Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Omg ik heb dit ook, zo hard! om het halfuur kwartier eten, ''gewapend'' zijn met melkbroodjes uit de aldi want ja alles kan ik op zo'n moment ook niet eten! Het is verschrikkelijk en weet ook niet hoe het komt, en ga ik niet in op wat mn lichaam vraagt loop ikgeiirriteerd verdwaasd en heb ik een enorm onbehaagelijk gevoel en is de stemming verpest alsof ik depri en razend ben. maar ik kan ook niet veel tegelijk eten eens ik meer dan 2 lijntjes binnen heb. Ik neem zoieso niet veel, nooit maar heb ook het honger probleem. Blij dat ik niet de enige ben. Hierdoor en vele andere redenen (gezonde geest in gezond lichaam, patati patata,...) Neem ik maar 1 of 2 mini streepjes per keer gecombineerd met snacks zoals madeleintjes yoghurt melkbroodjes, en lekker veel red bull maar tfeestje kan zoieso niet te lang meer doorgaan bij mij (1 keer gehad met amf en xtc terwijl ik en mn liefje een ''prive feestje" woude houde (als je begrijpt wat ik bedoel ),twas 2 dagen foltering want sexy hoor met mn mond vol eten en sandwich in de hand geiiriteerd lopen)"