Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo Stoners, Ik ben sinds een paar weken bezig met mijn eerste kweekje (lees: 5 planten) om eens te kijken wat ik zonder gif e.d. voor elkaar kan krijgen. Ook ga ik geen illegale aftappraktijken beginnen voor stroom enzo. Wat zijn mijn mogelijkheden? - Heb 5 Super Silver Haze saadjes gekocht - Beschikking over een tuinkas - 5 emmers van 25liter per stuk (wil ik ze in gaan zetten) - Potgrond met perlite - Deze week ga ik voeding halen (mocht pas na 3 weken?) Ik heb momenteel de plantjes voor het raam staan, deze zijn al flink gegroeid. Nu had ik toch een aantal vragen en kon het niet direct op internet vinden, vandaar dat ik me maar even heb aangemeld. Even mijn verslagje: Dag 1 (3 maart 2009): Heb 5 Super Silver Haze zaadjes gekocht en deze gelijk op kiem gelegd { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Dag 3 (5 maart 2009): Mijn 5 zaadjes zijn gaan kiemen, ik laat ze nog even liggen tot ze echt een worteltje hebben Dag 4 (6 maart 2009): Ze zijn klaar om geplant te worden, voor het eerst komen ze in moeder aarde Dag 7 (9 maart 2009): Na 3 lange dagen kwam er dan eindelijk één plantje naar boven! Gelukkig, ik was al bang dat ik de wortels gebroken had met het erinleggen van de kiem. Dag 8 (10 maart 2009): De volgende dag waren er nog 3 naar boven gekomen en de 4e kon je zien zitten! Dag 8 (10 maart 2009, 11 uur LATER!! ): Gewoon 11 uur later op de dag waren ze ECHT VEEL gegroeid!!!!! Dag 9 (11 maart 2009): De echte blaadjes komen al tevoorschijn... Dag 10 (12 maart 2009): Het beginnen al echte plantjes te worden... Altijd nog goed water blijven geven... Dag 21 (23 maart 2009): Nu moet het niet lang meer duren voor ik het eerste wietblaadje mag aanschouwen... Tot zover.... Vriendelijke Groeten, SSH aka Super Silver Haze Tjeerd"
"Mijn vragen: * Mijn plantjes zijn na 21 dagen ongeveer 15cm hoog, is dit normaal? Ik heb gelezen dat de Super Silver Haze een snelle groeier is...? * Wanneer krijgt men compacte toppen en wanneer niet? * Waar moet ik op letten? (Ik wil een lekkere wiet waar ik high van wordt en niet stoned...) * Moet ik straks de plant aftoppen om meerdere toppen te krijgen? * Zijn er nog tips? Je moet het zien als een semi buitenkweek. Ik houd ze nog 1 week binnen waarna ze overgepoot worden in 25liter emmers en ik ga beginnen met de voeding. Volgendeweek gaan ze dus ook over in de tuinkas waar ik ze volledig ga overlaten aan de zonnegoden * Wat zijn de absolute DO's and DON'TS bij wietkweken? (besproeien een don't hoorde ik?!) Vrgr, Tjeerd"
"Oke, dat het te vroeg is kwam ik ookal achter... (Zijn mijn plantjes daarom ook zo lang?) Maargoed, nu zijn de plantjes niet meer te stoppen, dus ik heb ze te vroeg gezaaid, hoe moet ik nu verder?"
"Ook nu nog? Ze zijn nu al 3 weken oud..."
"honingolie zei: Ze hadden al 3 keer zo groot (als in: meer internodes, niet nog sprieteriger) en stevig kunnen zijn. Klik om te vergroten... Daar kan ik nu niets meer aan doen, maar worden dit nog wel wietplanten dan? Of komen hier dadelijk echt geen goede toppen meer vanaf?"