Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo drugsgebruikers Ik ga zaterdag naar Hongarije met de bus naar het Sziget-festival. Drugs meenemen durf ik niet aan maar ik bedacht me net dat ik nog 75 Dexamfetamine pillen heb liggen. Ik denk eraan om ze mee te nemen om te gebruiken/verkopen/geven. Zouden hier problemen mee kunnen komen? Of krijg ik ze zo mee omdat het eigenlijk 'medicijnen' zijn?"
"En voor de duidelijkheid ik heb ze via via van iemand gekregen dus heb geen doktorsverklaring of iets. Lees nu dat je dat wel moet hebben. Maar nog steeds vraag ik me af hoe groot de kans is dat je gepakt wordt en of ze er moeilijk over zouden doen."