Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben vorige week naar awakefest gegaan in amsterdam, ik heb daar in tot 5 pilletjes xtc genomen en één mini lijntje ketamine over een heel weekend. Ik ben nu een week verder en mijn hoofd stopt maar niet met bonken. Heeft iemand mss uitleg hoe dit komt of hoe dit kan weggaan? Bedankt"
"Bedankt voor de comentaren, ik heb idd overdreven en da was dom van me ik ga het voor een lange tijd laten rusten. Ik zit gwn wat met schrik dat dit niet gaat overgaan."
"Fool zei: Ik durf met 100% zekerheid te stellen dat dit niet een 'serotoninesyndroom' is, en ik durf ook zeker te stellen dat het serotoninesyndroom niet veroorzakt wordt door een tekort aan serotonine, maar door een kortstondig overvloed aan serotonine(-activiteit). Je hebt gewoon belachelijk veel gebruikt. 5 pillen is gewoon geen normale en gezonde dosering meer, daaruit leid ik voor het gemak even af dat je met enige regelmaat grotere hoeveelheden XTC gebruikt. (correct me if i'm wrong) Als je zulke hoeveelheden met enige regelmaat gebruikt krijgt je lichaam non-stop een flinke klap, het is dan ook niet gek dat je daar flink last van krijgt. Ik raad je aan om de drugs een tijdje te laten liggen en goed voor jezelf te gaan zorgen. Denk aan voldoende slaap, voldoende eten(geen macDo, maar gezond) en zo nu en dan een keer sporten. Mocht het dan na een paar dagen nog niet minder worden, pleeg dan je huisarts eens raad. Klik om te vergroten... Weet je toevallig of deze bonkende hoofdpijn zal weggaan? Enige verhalen of situatie als de mijne gehoord maar dat het toch allemaal goed is gekomen? Grts"
"Tommie_K zei: Ronaldinho zei: Weet je toevallig of deze bonkende hoofdpijn zal weggaan? Enige verhalen of situatie als de mijne gehoord maar dat het toch allemaal goed is gekomen? Grts Klik om te vergroten... Ja, dat is de uitkomst in het overgrote merendeel van de gevallen. Slik je iets tegen de hoofdpijn? En zo ja wat en met welke regelmaat? Als het iets met ergotamine erin is, gelijk overleggen met de huisarts: het kan averechts werken als je er allergisch voor bent. En dan moet je dus stoppen en dan zal de hoofdpijn eerst nog een paar dagen ernstiger worden... EDIT: nou die kans is wel heel klein alles bij elkaar,,, Was het erg warm bij Awakefest? Buitensporig gezweet ofzo, weet je daar nog iets van? Wat heb je gedronken die dag en sindsdien en hoeveel? Veel bier, weinig water? Uberhaupt niet zoveel? Dan kan dehydratie nog een flinke rol spelen. Of een zonnesteek-achtig verschijnsel. Wat voor kleur heeft je pis 's ochtends na opstaan? En verderop in de dag? Drink je veel koffie? Cola? Bonkende hoofdpijn, en verder geen klachten? Of ook korte momenten van duizeligheid / wegtrekkers? Rillingen? Andere koortsverschijnselen? Een week en twee dagen hoofdpijn is nog bepaald geen reden om te denken dat het chronisch zal blijken te worden, al is het niet onmogelijk. Als het nog een paar dagen aanhoudt, zeg twee weken, dan zou ik zelf toch eens met een arts willen spreken, kans op chronische hoofdpijn of niet. Twee weken is voor veel mensen de grens om toch de huisarts maar eens de situatie op te biechten. Langdurige verschijnselen betreffen in de meeste gevallen klachten over het kortetermijngeheugen en van alles in de categorie duizeligheden. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar dat kan nog steeds met mate. Heb je moeite met het idee naar een bekende te gaan hiermee? Je hoeft niet per se naar je eigen huisarts. Iemand die je verhaal kan aan horen en zeker op de hoogte is van waar je het over hebt: http://drugsinfoteam.nl/tips-hulp/medis ... spreekuur/ Ruim water, veel fruit, noten, verse vette vis (haring, makreel, zalm) en groene bladgroenten. Geen koffie, geraffineerde suikers/vetten/koolhyrdaten\\ Veel slapen Veel bewegen Klik om te vergroten... Het was niet heel warm, ik heb daar wat bier gedronken veel water veel frisdranknen heel soms een cocktail. Ik heb vooral hoofdpijn, heel soms heb ik een rilling in mijn 2 voorste tanden dat is heel vreemd. En af en toe last van kortetermijngeheugen.. Maar ik vertrek op reis woensdag dus kan ik effe goed relaxen en lekker eten. En hopelijk is het daarna weg.. Bedankt voor de uitleg"