Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik heb een vraagje, ik heb vannacht om 4 uur 150 mg speed ingenomen via me neus. Maar ik kan gewoon nog steeds niet slapen wanneer denken jullie dat ik kan gaan slapen ? gr robin"
"benzzzy zei: Moet je niet om 4 uur speed nemen 😉 Klik om te vergroten... Ik heb er ook echt spijt van, normaal lees ik me altijd goed in voordat ik ergens aan begin maar ik kwam er te laat pas achter...."
"Ik heb van 20-00 tot 6:55 als een blok geslapen"