Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo. Ik ben een 17 jarige jongen van 1.85 met een gewicht rond de 70kg. Er is ook al sinds m'n 8ste geconstateerd dat ik epilepsie heb. Mijn laatste aanval was op 13-03-2004. Ik ben al sinds een half jaar redelijk bekend met drugs en experimenteer ook graag. Daarvoor wou ik er nooit mee in aanraking komen door mijn vrees met de epilepsie. Maar om het zo kort mogelijk te houden: Ik gebruik ruim 2 keer per maand XTC. Ik heb tot nu toe geen andere pillen gehad dan Witte Speakers van tussen de 221 en 229 mg. Zodra ik deze pillen op feesten en evementen gebruik heb ik de tijd van me leven en weet ik achteraf alles nog. Maar zodra ik de pillen in een huis/appartement gebruik op een nacht, dan weet ik achteraf niks meer (tenzei iemand wat verteld, dan is het "Oh ja"). Maar 1 ding kan ik me elke keer bij het thuis spacen herinneren, en die herinnering is altijd een déjà vu. Er is altijd 1 moment waarbij ik weet bij mezelf "dit is eerder gebeurt, hier op deze plek, vanuit mijn oogpunt." Ik vraag me altijd af of ik het ooit eerder gedroomd heb, het in een vorig leven heb meegemaakt etc. Ik heb deze gebeurtenissen ook aan anderen verteld, maar of niemand kan me geloven, of ik word voor gek verklaard. Zelf zit ik er heel erg mee in de knoop, omdat ik geen enkele conclusie kan trekken hoe dit mogelijk is. Zou het ook met mijn epilepsie te maken kunnen hebben? Op feesten zijn deze "déjà vu's" nog nooit voorgekomen, maar wel elke keer als ik in een woning gebruik. Ik hoop hier zo snel mogelijk antwoord op te kunnen krijgen!"
"Cosmic Controler zei: ik snap wat je bedoeld, ik denk dat elke trip die je in een huis doet heeft wel een beetje de zelvde routine, een joint roken met zn allen, intens praten met de zelvde mensen, van dat soort simple dingen. deze zelvde routine kan al snel op een deja vu gaan lijken als je er over na gaat denken. gr cc. Klik om te vergroten... Mwha tis meer acties die gebeuren. 1 van de de vage déjá vu's die ik had was bijvoorbeeld dat ik met een maat in de keuken zat te praten. Hij ging naar de wc en ik ging terug naar de woonkamer. Precies op het moment dat ik de woonkamer instapte begon de déjá vu. Toen moest ik een vriendin naar het station brengen en de hele route en alles wat onderweg gebeurde (de vriendin schrok bijv. van een hond) herkende ik. Ik wist zeker dat ik het ooit eerder meegemaakt had. Zodra we bij het station waren was de déjá vu voorbij. Hoop dat ik hiermee misschien iets duidelijker ben Thanks voor je reactie trouwens. gr."