Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heey M, zo te horen heb je echt een geweldige trip beleefd,ik weet zelf precies wat je bedoeld. heb zelf ook veel van zon trips gehad,de laatste keer liep ik met een vriend door de bos,kwamen we op een grote open plek stond er een intercity trein midden in t veld..?! nja wij een stukje verder gelopen,na ongeveer anderhalf uur teruggelopen,kwamen we op dezelfde plek een bowing(zon vliegtuig) tegen nouwja wat ik eigelijk wil zeggen,je hebt geluk dat je zo erg hallucineert als je xtc gebruikt,er zijn namelijk niet heel erg veel mensen wat zulke sterke visuals krijgen tijdens het trippen.. gtz. Me"