Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mike zei: Ehhhh... bedankt voor je waarschuwing. Maar leg mij eens uit wat het gevaar is van die, op het oog, vrij onschuldige afwijking? Wél vind ik, dat als die genoemde afwijking klopt en dit gevaarlijk is, dat die leverancier hier best openlijk genoemd mag worden. Ik zie niet in waarom je een leverancier die gevaarlijke stoffen levert niet hier mag noemen, maar ja, ik ga daar niet over... Klik om te vergroten... Ik heb me laten uitleggen dat 0,64% verschil in zuiverheid onvoorspelbare bijproducten kan opleveren indien men er GHB van zou brouwen (afhankelijk van wat de onzuiverheden precies zijn). Als er bijvoorbeeld als zijnde 99,99% zuiver verkocht wordt, en het blijkt maar 95%zuiver te zijn en deze 5% onzuiverheid bestaat uitsluitend uit water, dan zal dit geen problemen opleveren. In dit geval zijn de afwijkende percentages enkel andere chemische substanties die blijkbaar tijdens het productieproces zijn blijven hangen. Als je dit dan met andere chemische stoffen gaat vermengen om er een synth. drug van te maken, dan kun je dus een onvoorspelbaar mengsel krijgen. Ik heb begrepen dat de afwijkingen dusdanig laag zijn voordat er een potentieel gevaarlijk mengsel ontstaat, maar het geeft wel een verhoogd gezondheidsrisico. Nu vindt ik dat als mensen het voor deze illegale doeleinden gebruiken automatisch een verhoogd risico accepteren omdat het niet voor dit soort doeleinden gebruikt hoort te worden. Mensen die er gewoon hun velgen mee schoonmaken of verf verwijderen zullen van dit soort chemische afwijkingen nu eenmaal totaal geen last hebben."
"Beste forumgebruikers, Normaliter post en lees ik niet op Drugsforum.nl of soortgelijke websites, maar ik vindt dat ik de volgende informatie niet voor mijzelf kan (en mag) houden. Hierbij wil ik een waarschuwing plaatsen m.b.t zeer goedkope, onzuivere gammabutyrolactone op de Nederlandse markt. Ik ga hier de naam van de desbetreffende leverancier niet noemen, niet alleen omdat het in strijd is met de Drugsforum-regels, maar ook omdat ik niet openlijk op internet gbl-leveranciers in de negativiteit wil brengen. Indien men wil weten om welke leverancier het gaat kan men mij mailen (of mij hier een prive-bericht sturen als dat voor de Admins acceptabel is). De desbetreffende leverancier adverteert her en der op internet en op hun website als De Goedkoopste van Nederland met de hoogste kwaliteit GBL (99,99%) De door hun verkochte GBL is gemiddeld 10-25 euro per liter goedkoper als alle andere aanbieders op internet. Omdat ik hun zeer lage prijzen nogal opmerkelijk vondt in vergelijking met andere aanbieders/webshops heb ik een bestelling geplaatst en van de geleverde GBL een monster laten opsturen naar een laboratorium voor analyse. De resultaten waren schrikwekkend, de GBL bleek niet 99,99% zuiver te zijn, maar slechts 99,35% Ik heb de analyseresultaten beschikbaar voor de mensen die er belang bij hebben. Daar staat behalve het werkelijk gemeten % GBL ook de gemeten onzuiverheden op vermeldt."