Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lion1973 zei: 1x gedaan in combinatie met xtc. alsof 2 hyena's hun laatste avondmaal verscheuren. Klik om te vergroten... Allright.. dat klinkt mij als een fijne vrijpartij in de oren.. Ben zelf wel voor paddo's en truffels te vinden.. blowen vind ik niet zo tof en X daar heb ik precies nog nooit kwaliteit van mogen proeven.. Maar mij lijkt MDMA en GHB wel een goeie combo.. ik ben niet de tamste in bed en hou het zonder toevoeging ook lang uit.. Maar het blijft in Antwerpen altijd maar gissen.. Ik weet hier geen test centra zijn.. Wie weet dat dat op de agenda van de Wever staat Als er trouwens leuke feestjes zijn.. mag je het me altijd melden."