Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik gebruik al een aantal jaar GHB, tot een paar maanden geleden alleen in de weekenden, samen met mijn inmiddels ex-vriendin. Onze relatie is ca. 2 maanden geleden uitgegaan en sindsdien heb ik veel te veel GHB gebruikt. Het gebruik werd dagelijks, om me maar beter te voelen. Mijn gebruik was ongeveer 2 tot 2,5ml, om de 2 uur. Hier begon ik 's ochtends mee als ik uit bed kwam en stopte ik 's avonds pas mee als ik naar bed ging. Omdat mijn G op was ben ik 1.5 week geleden op 27 december in 1 x gestopt met gebruiken en die dag heb ik dus mijn laatste G'tje genomen. De dag kom ik op zich prima door, met af en toe een wijntje. Het enige is, slapen gaat verschrikkelijk slecht. Ik kom 's nachts bijna niet in slaap. Ik lig vaak uren wakker voordat ik eindelijk de slaap kan vatten. Ik wordt er gek van. Ik denk dat ik voor de rest op de goede weg ben qua afkicken alleen het niet tot slecht slapen begint me erg op te breken. De verleiding is groot om mijn G-leverancier maar te bellen en weer wat G in huis te halen, om maar te kunnen slapen. Dit lijkt me echter voor de lange termijn ook niet wenselijk en eerlijk gezegd wil ik gewoon totaal van de G af. Vraag me af om het verstandig is om misschien naar mijn huisarts te gaan om iets voor het slapen te krijgen. Heeft iemand nog tips voor me? Alvast bedankt! Groeten, Rene"
"darkbull zei: ja, je moet dit niet alleen doen, dat kan zelfs gevaarlijk zijn! neem contact op met je huisarts of met een gespecialiseerde kliniek. sterkte (klinkt niet fijn!!!, maar je klinkt wel op de goede weg!!! ) Klik om te vergroten... Ben vanmorgen met redelijk wat lood in mijn schoenen bij de huisarts geweest en verteld dat ik aan het afkicken ben van de GHB. Ik heb nu voor een week Temazepam voorgeschreven gekregen om beter te kunnen slapen. Iemand ervaring hiermee?"