Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik was het ook met Aceton, meet de aceton niet af.. Eerst de coke zo fijn mogelijk maken op een heet bord.. Dan gooi ik het in een glas, aceton erbij en paar minuten roeren. Dan paar minuten laten staan. De coke zakt naar de bodem, Aceton erboven is troebel van het spul dat erin opgelost is. Dan gooi ik het in een glas met koffiefilter, als het uitgelekt is nog even een keer beetje aceton in het eerste glas om het achtergebleven spul eruit te halen en weer door de filter.. Dan weer op een heet bord fijn maken en een flinke tijd laten staan.. Als je het te snel gaat gebruiken is nog niet alle Aceton verdampt/vervlogen en dat is niet zo fijn voor je neus.."
"Ja, de Aceton verdampt weer.."
"Mezelf zei: Hoe bedoel je "naar de klote"? Die 0,2 is dan toch géén coke? Klik om te vergroten... Dat dus.. Je totale gewicht is minder, maar als het goed is heb je ook minder nodig om hetzelfde effect te krijgen.. + Dat het relaxter voor je neus is"