Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag allemaal, Ik ben nieuw wat betreft LSD en zit met wat acute vragen. Ik ben clusterhoofdpijn patient en ben bezig te experimenteren met LSD om mijn cyclus en pijn te doorbreken/verminderen. Ik heb 4 dagen geleden een micro dosis gepakt. 2 dagen daarna weer een micro en gisten ook (dus al 2dagen achter elkaar) vandaag heb ik een halve zegel gepakt in de hoop een trip te krijgen want alleen de 1e microdosis had een effect op mijn clusters. Deze halve zegel heb ik na de lunch gepakt, nu ong 2 uur geleden en ik merk nog maar weinig. De zegel heb ik onder mijn tong gehouden maar heb er niet op gezabbeld (las net pas dat dat moest). Graag jullie advies, moet ik wat bij pakken of nog maar wat afwachten? Bij voorbaat dank!"
"@Mindless ; thanks voor je snelle reactie! Daarstraks heb ik er op gebeten en doorgeslikt. Na een paar hijsjes van een jointje lijkt het nu echt binnen te komen! Gelukkig nog voor dat ik had bij gepakt. @Eik ; helaas klopt het dat er nog maar weinig medisch wetenschappelijk onderzoek wordt gedaan. Via andere clusterheads bij lsd terecht gekomen. Nu het werkt moet ik zeggen dat ik er net als bij de 1e micro erg positief over ben. Gelukkig ben ik met alle drugs een lichtgewicht en merk het toch wel snel. Bedankt voor dat artikel, dat ga ik morgen eens goed doorlezen! Hoe vaak ik last heb? Dat is heel verschillend, gemiddeld 2 periodes per jaar, durende van 1 maand tot 3 maanden. Met ongeveer 1 a 2 aanvallen per nacht. zit nu al 8 maanden in een cyclus vast. Maar soms ben ik ook een jaar pijn vrij. @acht.zes ; jij ook bedankt voor je snelle response en link! Ga ik ook morgen naar kijken, wordt hem nu hij binnen is niet meer haha"