Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey mensen, Ik ben van plan om weer truffels te gebruiken, wordt 2e keer dan. Laatst had ik het vorig jaar gedaan 1 portie 10 gram filosofer stones (weet niet exacte spelling). In ieder geval kan ik zeggen dat het redelijk bad ging en goed. Afwisselend, merkte als ik positief ging denken dat dit versterkt werd dus eigenlijk wat altijd gezegd wordt over paddo's en truffels. Maar ja ik fietste naar huis en had het gevoel dat de weg nooit zou eindigen steeds verder en verder en het was snacht's met een vriend van mij had ik het gedaan, overigenst ook zijn eerste keer maar zijn trip was 100% perfect. Wij hadden ook 30/45 minuten dat we het in hadden genomen een blunt geblowd. Ben al heel lang gestopt met blowen trouwens al meer dan een jaar. Ik wil morgen truffels gaan gebruiken weer 10 gram of 15. Weet dat dat veel uitmaakt maar ik zie wel. Sowieso wil ik een dikke blunt erbij roken. Combi hasj en wiet. Nu vraag ik me af. Stel voor de trip verloopt gewoon goed of beetje goed of gewoon bad. Kan ik in een van deze situaties psychotisch worden zomaar door deze 2e keer gebruik en na een anderhalf jaar niet blowen ongeveer? Of nog erger opeens de ziekte schizofrenie ontwikkelen? Ik kon heel goed tegen blowen moet ik wel zeggen. Van de duizenden keren is het misschien een paar x mis gegaan. Dus kortom ik wil weten of ik hierdoor een psychose kan triggeren of schizofrenie kan ontwikkelen waar ik het meest bang voor ben. Als iemand me hier een overtuigend antwoord erover kan geven, is mijn dag gemaakt. En wordt het morgen even weg van de wereld."
"Sublimo zei: Het lijkt me niet. Ken je grenzen en verdedig ze. Sommige mensen, met aanleg voor dat soort dingen, kunnen daar inderdaad last van krijgen. En het gevoel hebben dat de weg lang is na het trippen heb ik ook wel eens. Echt niks om je druk over te maken. Sowieso heb je goede en minder goede momenten in een trip. Zolang je ermee om kunt gaan is er geen probleem. Zeker aangezien je eerste keer ook goed bevallen is. Hou het rustig en neem niet teveel. Zorg voor een goede set en setting, en je bent vertrokken ! Klik om te vergroten... Ik weet genoeg. Thx."
"closed."
"weyoun22 zei: Als je zo hevig reageert op wiet is het misschien beter om het even te laten liggen. Wie weet ontwikkel je een angstoornis of iets dergelijks als je die signalen negeert. Klik om te vergroten... closed."