Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lysergine zei: Mogelijk is dit topic interessant voor je. Klik om te vergroten... Dat topic is overigens zeker interessant. Fool zei: Stiekem... ...Maar het is geen medicijn tegen ADHD, omdat er gewoonweg veel betere opties zijn. Klik om te vergroten... Zeer helder uitgelegd, bedankt! Liefhebbertje zei: De docent of prof. Staat voor de klas en zegt wacht even jongens Gaat aan ze bureau zitten en neemt een dikke lijn sos? Is dat dan ook oke? Hij is meer gefocust praat makkelijker Heeft gelijk debetweters en bijdehandjes door Is dit dan ook oke in jou ogen? Kom niet aan met coke is geen medicijn voor sommige add adhd een perfect middel daarbij verschild jullie medicatie bijna niet van amfetamine Klik om te vergroten... Hier ga ik niet eens op reageren. @Liefhebbertje Het was niet mijn intentie om je te frustreren, laten we het houden op een meningsverschil. Ik respecteer jou mening al vind ik je argumenten een beetje kul. Respecteer mijn mening dan ook dat ik vind dat Ritalin veel goeds kan doen voor iemand met concentratie problemen. Er zijn tal van succes verhalen, mede door dit medicijn. Ik ben blij dat de wetenschap zo ver is dat we mensen kunnen helpen met zo iets ontzettend kleins en 'nietigs'. Natuurlijk is het niet honderd procent goed/veilig maar wees eerlijk, wat is dat nu wel? Alles is een tweesnijdend zwaard. Niks is alléén goed. Lysergine zei: Wat betreft de website: ik begrijp dat die zonder speciale programma`s op het reguliere web te vinden is. Dat is toch strafbaar en dan nemen ze toch een groot risico wegens de verkoop van illegale drugs ook al zijn ze van mening dat ritalin voor iedereen beschikbaar moet zijn?! Klik om te vergroten... Mhm ja dat kan maar ik ben al een tijdje klant en ze hebben eigenlijk altijd meteen de volgende dag geleverd. Geloof dat het een beetje gedoogd wordt of ze kunnen zich goed verbergen? Ze claimen ook niet via apotheek/particulieren hun Ritalin te verkrijgen dus wellicht hebben ze goede connecties? Maakt me ook niet zoveel uit ik ben zeer tevreden met hun service want van de huisarts krijg ik niet meer, ondanks ik meerdere malen heb aangegeven te weinig te hebben. Al heeft komt dat ook wel een klein beetje dat ik soms wat aan klasgenoten geef obviously.."
"Liefhebbertje zei: En het zit niet tussen de oren?? Nu heb ik ritalin nu kan ik het?? Klik om te vergroten... Denk niet dat je helemaal weet waar je over praat. Ik heb dan wel add maar zou zonder dit medicijn niet zijn waar ik nu ben. Volg momenteel ook een hbo opleiding en mensen uit mijn klas (zonder add, etc.) vragen toch elke tentamen week weer of ze wat van me mogen overkopen, omdat ze gewoon zeer zeker positieve effecten ervaren van het medicijn. Voor hun is het gewoon een beter alternatief voor koffie. Over schadelijkheid gesproken, wat doen de meeste studenten elk weekend zwaar aan de alcohol? Alcohol schade gaat ver boven de schade die een 10 MILIGRAM pilletje teweegbrengt. Mensen willen altijd het onbekende zwart maken terwijl ze zichzelf kapot drinken in het weekend, pathetic mile:"
"Modknip Fool zei: Die endorfines kun je wel afstrepen hoor, dat heeft bijzonder weinig te maken met methylfenidaat. Klik om te vergroten... Hij heeft inderdaad gelijk, daar hoef je niet je tijd aan te verdoen, zou je moeten weten gezien je opleiding"