Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi, Heb zondagochtend de urine van een vriend getest, omdat ik het idee heb dat hij liegt.... verdacht hem zaterdagavond van cokebruik en na een paar truuks (van zijn kant) is het me gelukt om hem te overtuigen in een potje te piesen. De cocainetest van Bodytest sloeg direkt positief uit... Nu zegt deze vriend dat dat komt omdat hij vrijdagmiddag paracetamol met codeine heeft geslikt (?). Heb op internet gevonden dat codeine bij de opiaten hoort en als daarop getest wordt, dat een test vals positief kan zijn, maar toch niet een test die alleen op cocaine test. In de bijsluiter staat dat de test positief test als de urine meer dan 300 ng/ml aan COC bevat. Wie weet hoe het zit??? groetjes, RCF"
"Heb niet met een smoesje getest... maar met de waarheid... Het is mijn vriend.... (om direkt te zijn)... ik heb hem zowat uit zijn schulden geholpen... hebben 1 kleine samen en ben nu weer zwanger... Ik probeer een leven samen op te bouwen..... en vind dat je eerlijk moet zijn.... Als je gebruikt ok... maar zeg het eerlijk... dan weet de ander tenminste waar hij/zij aan toe is... daar komt ook nog eens bij dat ik mijn vorige partner verloren ben aan aplastische anemie.... een ziekte die veroorzaakt kan worden door het in aanraking komen met chemische stoffen.. (als je daarmee werkt) of drugsgebruik.... Tja dat lees je meestal niet bij de bijwerkingen, he??!! Ik vertrouwde de boel gewoon niet.... al eerder niet, maar hij blijft ontkennen, vandaar dat ik die testen besteld had, om duidelijkheid te krijgen..... Ik heb geen zin om te werken voor iets wat een ander misschien weg gooit..... en heb recht op duidelijkheid dan.... als je iets stiekem doet... maakt niet uit wat.. dan zit het niet goed... misschien kunnen we dan werken aan t probleem.... Urine heeft ie trouwens min of meer vrijwillig af gestaan (zondagochtend), maar volgens mij heeft ie eerst twee keer water proberen te geven (zaterdagnacht)... was wel heel erg licht en voelde koud aan..... kan volgens mij niet... dat je koud plast... groetjes, RCF"
"Nou hij heeft het toegegeven hoor.... maar was volgens zijn zeggen... maar eenmalig en alleen zaterdag..... Geloof ik dus ook geen reet van.... als we nu weg waren ofzo, kan ik me voorstellen dat hij misschien in de verleiding zou komen, maar gewoon thuis met voetbal kijken.... (???).... snap niet dat je van iemand kan houden en deze zo kei hard kan voorliegen..... gaat er bij mij niet in..... denk dus dat het probleem erger is...... geen idee wat ik er nu mee aan moet..... Als een kind en een kindje onderweg nog niet genoeg motivatie geeft.... dan doet niets dat, denk ik...."
"Hi, Vind het ook moeilijk om te geloven dat t alleen deze keer is (geloof er eigenlijk geen zak van).. Hij zei namelijk ook dat hij er moeite mee heeft om de verleiding te weerstaan...... waarop ik hem dus meteen weer vroeg... het is dus vaker gebeurd?? Maarja.. blijft ontkennen.... We hebben nu afgesproken dat ik hem regelmatig mag controleren (urine).... Hij had dit ook liever (misschien ook een motivatie om niet te gebruiken??) En verder gaan we gelijk weg als er verleidingen op de loer liggen.... Klinkt misschien gek, maar geloof echt dat het hier nog erger is als in Volendam.... (en ook veel vaders..!!) Denk dat als ze hier iedereen zouden laten opnemen, er geen nieuwbouw meer nodig zou zijn!!! Echt absurd!! Weet wel dat ik niet zo wil leven.... geef hem één kans.... groetjes..."