Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen een vraag. ik ben vandaag 10 dagen gestopt met blowen (Heb 16 jaar lang geblowd zoeen anderhalf tot 2 gram perdag) en ben benieuwd wanneer me eetlust weer terug komt. Want dat is eigenlijk de enigste afkickverschijns wat ik heb. Heb Maar 2 dagen flink liggen zweten, en 1 dag last gehad van kut dromen, maar me eetlust dat is ver te zoeken. dwing me zelf wel wat om te eten, maar ben op paar dagen tijd zoeen kleine 5kg afgevallen."
"Ps nee ik wil niet meer gaan blowen, want door het roken zijn me laaste 2 relaties naar de klippen gelopen. Maar ben wel benieuwd of er meerdere zijn die hier last van hebben."
"Beste mensen een vraag. Toen in blowde kwam ik steeds in een soort psychos terecht ACHTERAF GEZIEN wat ik zo begreep (want was achterdochtig, steeds het gevoel als of ik bekeken werd, wau niks met andere mensen te maken hebben ) Waarom pas achteraf. Ik ben nu 3 weken en 3 dagen clean/ gestopt met blowen. Ik voel me veel helderder in me hoofd en onderneem weer meer dan ik voorheen deed. Ik had eergisteren een gesprek met een ex verslaafde. en hadden het der zo over hoe dingen gelopen zijn. Wat het allemaal veroorzaakt heeft, en wat we er bijden door verloren zijn. Door dat gesprek ben ik er over gaan nadenken en veel dingen klopten wel wat die persoon zei. Dat ik op het moment dat ik blowde dat ik dingen hoorde/vernam die er niet waaren, dat ik op het moment dat ik blowde de grip grof gezegt verloor op de realiteit. Nu ben ik wel benieuwd of meerdere mensen hier last van hebben of hebben gehad ? Of dat het maat zelfde voorkomt. Heb rond gekeken op internet maar daar kom ik niet veel wijzer in uit. Want ja ik heb een te snel werkende schildklier en adhd. Maar dat zou toch niet de enige reden kunnen zijn dat ik door het roken van wiet in een psychose belandt."
"Oke oke ja dan eens afwachten. Heb me vandaag voor de zekerheid nutridrink besteld om toch wat binnen te krijgen. Want bij iedere hap die ik neem, heb ik meteen een gevoel van dat ik vol zit terwijl me maag knort hahaha."
"Moet er wel bij vertellen dat het niet me eerste poging was om te stoppen. Heb al vaker een poging gewaagd maar faalde naar paar dagen steeds weer invervand wel de afkickverschijnselen. Ben de laaste x flink ziek er door geweest( out gegaan )omdat ik het door een wiet vape heb liggen roken. En vannaf dat moment wil ik er tottaal niks meer mee te maken hebben. Ruik ik de geur nu van wiet, dan word het me menteen misselijk en draaid me maag zich een paar x rond."
"Hey hippie langwaus. Nee van slecht inslapen heb ik tottaal geen moeite. Val voor mijn gevoel juist nu beter in slaap dan voorheen ondanks me adhd. Maar zou er ook wel wat mee te maken hebben dat ik nu veel meer onderneem, dan toen in nog blowde. Want toen in blowde dan zat ik liever binnen in me eigen wereld en keek ik graag films of game op de ps4. Maar nu wandel ik veel en kan ik bijna niet stil zitten. Heb trouwens geen medicatie voor me adhd omdat ik daar al vannaf me 18de tegen ben, inverband wat er in zit. Heb vandaag me nutridrink proteïne binnen gekregen. Duss daar ga ik me tijdelijk ff mee helpen, om verdere gewichts verlies tegen te gaan. En hoop dat me eetlust van zelf weer snel terug komt. Ben nu alleen ook aan het twijfelen om meteen te stoppen met gewoon roken, maar dat raad iedereen me af."