Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey , ik heb een vraag aan de mensen die ook gestopt zijn met blowen ik heb 8 jaar lang elke dag geblowd 3 jaar geleden was ik wel even 3 maanden gestopt omdat ik een burn out had . Ik had toen alleen last van wat slaap problemen en soms een beetje opgejaagd gevoel . Ik blowde 5 gram per week en alleen in de avonden ( meestal vanaf 6 uur ) Nu ben Ik op 1 april 2023 gestopt. De eerste week voelde ik me erg goed op wat slaap problemen na. Sinds vorige week (de 2e week) heb ik constant een vervelend gevoel in me lichaam . Ik voel me stresserig, angst niet lekker in me vel en een down mood, ook voel ik me moe en een beetje depresief maar wat ik vooral heb is stresserig en angst. Hiervoor gingen mij rijlessen altijd goed maar sinds ni ben ik ineens een beetje bang en al helemaal voor het afrijden zelf . mij zit nu al op dag 19 ik heb wel het idee dat het al minder is dan vorige week maar nog steeds voel ik me niet goed . heeft iemand hier erving met het stoppen met Blowen hoelang dit kan aanhouden? Ik word er namelijk echt gek van en ik wil me gewoon weer normaal voelen"
"Hallo allemaal ! heel erg bedankt voor het reageren , dit doet me echt goed ook echt heel fijn om te lezen dat ik dus niet de enige ben die zolang last heeft van de afkick verschijnselen. Zaterdag zit ik op 3 weken dus hopelijk voel ik me inderdaad dan een stuk beter rondom die datum . door dit meegemaakt te hebben hoef ik ook echt nooit meer te blowen wil dit niet nog een keer meemaken. Nogmaals heel erg bedankt !"