Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedenavond iedereen. ik heb een korte vraag over 6-APB. ik ben erg benieuwd naar deze RC en heb al best veel goede ervaringen gelezen erover, echter kom ik alleen maar tegen dat mensen het poeder in een capsule doen en dan slikken. is dit alleen om de branderigheid en vieze smaak te omzeilen of is het gewoon echt heel slecht om dit te snuiven? ben benieuwd of iemand hier meer over weet of het zelf ook snuift."
"ik zoek een legale vervanger voor ketamine. hiermee bedoel ik een research chemical die dezelfde effecten biedt als ketamine. ik las al iets over 3-mmc maar ik heb toch graag jullie mening"
"ik wil graag ketamine thuis hebben voor heel erg af en toe, ik vind het wel leuk als ik een avond niks te doen heb. ik ken echter helemaal niemand die het kan regelen dus ik zat online te kijken en tot mijn verbazing zijn er serieus sites voor. ik vroeg me af of iemand er ervaring mee heeft om dit online te bestellen en hoe dat is gegaan. kan ik hiervoor gepakt worden o.i.d?"
"De Apotheker zei: Deschloroketamine MXE (in het verleden) 2-FDCk en verschillende andere RC disso's Klik om te vergroten... is het legaal om RCs te bestellen? ik zit op een site te kijken die 3-mmc en 2-fdck verkoopt maar ik ben benieuwd of ik hiervoor gepakt kan worden."