Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ff iets waar ik me zorgen over maak bij jullie experts erin gooien. Sinds een jaar of 2 gebruik ik vrijwel wekelijks (alleen in de weekeinden) 0,5 tot 2 gram coke, drink daar 10-20 glazen bij en rook dagelijks een jointje (dit in plaats van sigaretten ) NOrmaal heb ik weinig last van dit gebruik, als ik maar voldoende herstel tijd neem. Afgelopen maandag werk ik gesloopt wakker, na redelijk maar niet extreem zwaar weekend. Deze hele week niet gewerkt en ik slaap 10-11 uur per dag. Mn hoofd voelt wattig en heb diepe wallen (anders nooit hoor). Mn lijf zelf voelt wel sterk, alleen mn kop is zo moe... Moet ook niet denken aan drugs nu. Behalve af en toe jointje. Komt iemand dit bekend voor? Heb ik een jasje teveel uitgedaan? Is dit gewoon oververmoeidheid van langdurig stevig weekendleven? KLein dipje? Of word ik gewoon , met mn 36 jaar, te oud voor dit levensritme? Zou goed uitkomen, want zo leuk is t nou ook weer niet"
"dank mensen. Ga idd toch maar even bloed laten prikken. Moeheid wordt niet minder en watten blijven in mn kop. Ga maar es langere tijd alles afzweren, mooi moment. Gewoon weer een paar biertjes in de kroeg, is toch ook al leuk..?! take care."
"oh ja Mr187, moet bekennen dat ik af en toe ook de week doormidden heb gesnoven enzo. Heb dat gelukkig snel weer weten terug te draaien. Tis wat je zegt; hele week niet topfit, maar dan is t opeens weer vrijdag....een verstikkende spiraal naar beneden eigenlijk!"
"endorfine en adrenaline - wat een high!"