Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Even een aanvullende vraag, ik heb nu 150ug lsd in 10ml gedestilleerd water. Hoe neem ik dit in? Als ik als doel 15ug wil en dus 1 ml met een doseerspuit eruit haal, kan ik het dan gewoon in mijn mond doen en doorslikken? Normaal gesproken laat je een lsd zegel op je tong liggen voor een tijdje. Maar dat gaat niet echt met vloeistof, neem ik het dus wel goed op als ik het doorslik?"