Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste trippers, Ik wil voor m'n eerst kaalkopjes gaan zoeken/plukken en ik ben op zoek naar iemand die ervaring heeft met plukken. Ik heb een beetje kennis dervan om ze te kunnen herkennen maar voor de zekerheid wil ik iemand meenemen. Ik woon in de buurt van Prins Alexander, Rotterdam en ben pas een paar maanden terug in Nederland dus ik ken m'n buurt niet zo goed laat staan plekken waar ik psilo's kan vinden. Anyone available, just holla at me.. Alvast bedank, PsillyD"
"Re: Wil iemand mee om paddo's te gaan plukken? Rotterdam 201 Jixx zei: PsillyD zei: Beste trippers, Ik wil voor m'n eerst kaalkopjes gaan zoeken/plukken en ik ben op zoek naar iemand die ervaring heeft met plukken. Ik heb een beetje kennis dervan om ze te kunnen herkennen maar voor de zekerheid wil ik iemand meenemen. Ik woon in de buurt van Prins Alexander, Rotterdam en ben pas een paar maanden terug in Nederland dus ik ken m'n buurt niet zo goed laat staan plekken waar ik psilo's kan vinden. Anyone available, just holla at me.. Alvast bedank, PsillyD Klik om te vergroten... Rotterdam heeft wel de wortels voor kaalkopjes? Klik om te vergroten... In de buurt waar ik woon zijn er koeien, paarden enz, dus ik denk het van wel"