Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi iedereen, Allereerst: ik ben al enkele jaren lid, maar door lange inactiviteit heb ik mijn gegevens niet meer. Als ik ergens een voorstelronde moet doen dan hoor ik graag waar ik dat kan doen. Voor nu, in het kort: jullie mogen me Probook noemen, ik ben 22 jaar en ik woon in Enschede. Ik heb de laatste tijd de film "Pulp Fiction" enkele malen gezien en hier zitten twee drugsgerelateerde scènes die ik helemaal te gek vind. Toen ik de film zag moest ik weer aan die geniale momenten denken dat ik zelf dat goede gevoel had. Ik heb al een enorm lange tijd niet meer hetzelfde gevoel van XTC of speed gekregen. XTC en speed ligt binnen mijn bereik en ik kan het nuttigen wanneer ik wil, maar het "ultieme gevoel" is nauwelijks aanwezig. Als ik speed nuttig, voel ik me iets actiever (vergelijkbaar met een sterke Red Bull, denk ik). Wanneer ik XTC nuttig word ik al gauw heel slaperig het euforisch gevoel is gewoon minder (nu ligt dat ook grotendeels aan de XTC die ik heb). Mijn doel: Ik zoek weer het euforisch gevoel, het gevoel dat ik alles aankan, licht-verdovend en toch erg actief. Het gevoel dat ik lichtelijk afwezig ben, maar niet compleet de weg kwijt ben en dat ik me niet meer kan herinneren. Slecht voorbeeld misschien: ik wil kunnen en willen dansen als ik een mooi liedje hoor, zoals Mia Wallace (in een scène uit Pulp Fiction) Afgezien het feit dat ik niet kan dansen Mijn vraag: welke drug (of combinatie) kan ik dan het beste nemen? In mijn onderschrift staat wat ik allemaal heb gedaan. Ik sta ook compleet open voor andere drugs (of in combinatie met de drugs die ik heb gedaan). Gebruik van cocaïne is enkele weken/maanden geleden, is het misschien wijsheid om eerst daar weer wat van te nemen (met een dosis die iets hoger is dan het normale)? Excuses voor het lange bericht, ik wil jullie gewoon van zoveel mogelijk input voorzien Alvast bedankt!"
"Bedankt voor jouw reactie Dat klinkt inderdaad als een prima recept. De XTC die ik heb liggen zorgen er nogal voor dat ik me snel moe begin te voelen. Puur kristal + 2CB lijkt me een prima combinatie voor een leuke nacht in een club/discotheek. Misschien een goed idee om hierna nog coke of speed te nuttigen om de nacht wat langer en actiever door te kunnen brengen? Een voorbeeld: een paar weken geleden ben ik naar een discotheek geweest die mijn favoriete muziek draait. Hier heb ik een klein beetje speed mee naartoe genomen, twee porties (exacte hoeveelheid weet ik niet meer, maar het was niet bizar veel) genuttigd over de gehele avond. De muziek klonk nog mooier dan dat het normaal klonk en ik wilde de hele tijd dansen. Dat is - denk ik - wel een beetje het gevoel wat ik weer probeer te krijgen."