Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"FredKroket zei: Stimulerende middelen kan je cold Turkey mee stoppen. Fysiek loop je geen gevaar. mentaal gaat het wel zwaar worden tezienyde doseringen die je gebruikt. Bereid je voor op een een flink dopamine tekort. Klik om te vergroten... Nja, heb mezelf goed voorgelogen deze keer. En iedereen rondom mij ook en hulpverlening halve waarheid gezegd... Ben blij dat ik "wakker" word..."
"Ik heb alvast wat ik nog had deel weggegooid en overschot in water gedaan zodat ik onmogelijk nog teveel kan nemen ervan (dan zou ik veel te veel water moeten drinken). Nu voor aan t bereiden op stop: eten in huis halen, wat opruimen/kuisen en straks bij dokter beetje benzo regelen voor vooral eerste dag stop. Ook ga ik mijn bankkaart aan mijn zus geven zodat ik geen online bestellingen meer kan doen...hoop zo terug op goede weg te raken. Bedankt om me weer effe bewust te maken dat ik veel te veel gebruik en dat stoppen de enige keuze is. En voor t medeleven. Houd jullie goed allen, zorg goed voor jezelf 🍀🪷"
"Beste leden van het drugsforum, Ik zit met een upperverslaving die ik probeer onder controle te krijgen wat een tijd goed lukte. Ik ben echter sinds een week hervallen in 2FA. Tot 700 mg per dag schat ik. Kan ik hier na een week cold Turkey mee stoppen? Ik ben ongerust omdat ik vorige keer toen ik na maar 1 dag gebruik van 4FMPH (wel 20 pillen gebruikt 😕) zo n hevige en beangstigende verkrampingen had dat ik de ambulance belde: rug, armen en mond zo verkrampt dat ik nauwelijks nog kon praten. Ook had ik barstende koppijn. Ik krijg geen benzo s van mijn dokter normaal gezien. 2FA zou op speed gelijken, maar ik word er moe en wat verdoofd van...eerste keer dat ik dit product gebruik. Ik lijk er nauwelijks iets van te voelen buiten een soort verdoving van mijn eigen gevoelens. Iemand goede raad bij zo n hoge doseringen?"
"Dankjewel! Ik schrik zelf ook als ik hier kom en de dosissen van andere mensen zie. Had nu de indruk dat ik niet veel gebruikte maar was mezelf in de maling nemen want heb t niet eens afgewogen...als ik geen benzo krijg zou ik toch eerder een paar dagen afbouwen, al is dit als verslaafde weer een heel moeilijke opdracht dat afbouwen en beetje gedoemd om te mislukken... Iemand hier die wel dergelijke dosissen neemt?"
"mandragora zei: Jammer dat je hervallen bent. De enige goede raad in heel dit verhaal dat ik kan meegeven is zsm stoppen, alsof het nog niet erg genoeg is. Ik zou in jou geval cold turkey gaan, maar overleg dit best eerst met de arts. Ik schrik van jou doseringen...de enige goede raad bij zulke doseringen is niet zulke doseringen gebruiken. Zonde van je lichaam. Veel sterkte Klik om te vergroten... Ik zal alvast sterk verminderen met mijn dosissen. Zou ook t liefste alles direct wegdoen, maar ben zonder benzo's erg bang van die verkrampingen, eens daarna zal de vermoeidheid wel komen (nochtans lijkt t alsof ik er amper iets van voel, wss omdat ik nooit lang genoeg gestopt ben). Ik zou ook dolgraag eerlijk zijn tegen mijn dokter, maar nadat mijn hulpverlening over vrijwillige bewindvoering begon om geen bestellingen meer te kunnen doen, was ik ineens bang voor meer druk en ben ik weer eigenzinnig beginnen doen. Ik ben meestal heel eerlijk tegen mijn hulpverlening, maar soms kan ik de laatste tijd zo goed de waarheid verdraaien dat ik t bijna zelf geloof. Best eng...nu zit ik met de gevolgen en wil niet nogmaals ambulance moeten bellen..."