Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lemmy zei: Dat kan nog ja. Klik om te vergroten... ja tog! Altijd goeie in huis 🙈"
"Altb zei: Hoi, ik was paar jaren altijd bij een goede friend/leverancier coke kopen. Kwaliteit was altijd perfect, columbians, bolivians etc. Sinds paar manden is mijn collega niet meer beschikbaar en sinds die tijd ben ik bij tientallen jongens geweest. En tot nu toe heb ik nergens goede kwaliteit schone coke gekregen. Ik koop meestal 10-20 per keer. Iedereen zegt dat is puur, de beste "broer" maar zit altijd rotzooi in. Iedere keer ga ik naar andere, dat is al fucking irritant. Is nog goede echte, echte te krijgen in Brabant? Wat is jullie ervaring? Ik was in Eindhoven, Tilburg, den Bosch, Helmond, België geweest overal maken ze zelfde schiet. Klik om te vergroten... Dan heb je gewoon geen goeie plugg tog? Belgie is eerlijk gezecht topklwaliteit . Naar mijn mening."
"Dan heb je gewoon geen goeie plugg tog? Belgie is eerlijk gezecht topklwaliteit . Naar mijn mening."
"BlindersBrabant zei: Ik heb de laatste jaar alleen maar goede en zuivere coke gebruikt . Noot klachten gehad meestal Boliviaanse Klik om te vergroten... * modknip: delen van gegevens in poging tot verkoop = permanente ban *"
"Ideetjes om vanavond te koken?"