Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Goedendag, Ik heb een beetje rare vraag over de paddestoelen die ik had gegroeid heb. Ging heel goed voor een 1e set, nu mijn allerlaatste paddestoeltje, eruit kunnen krijgen, hij is echter zo ontzettend donker ( groen/ Blauw) dat ik me afvraag of hij wel goed is om te eten? Wat denken jullie? Vast bedankt van deze beginnende microdoseerderster. 😁."