Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Flameon zei: Heerlijke drugs Fit, vrolijk en even alles om je heen kunnen vergeten maar niet te sterk. Nog meer 4 fmp fanaten? Klik om te vergroten... Ik heb het op oud en nieuw geprobeerd en vond het super, niet tijdens het vuurwerk hoor, gewoon in een disco, was echt super gezellig! Ik voelde mezelf echt heel relaxt, lekker dansen, veeeel energie, en gezellig praten met vrienden. Ik wilde ook iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen, haha!! Ik had overigens de N-Eye-Zzz, ik had rond 00:30 de eerste genomen, ik had eerst wat geblowd maar dat werkte redelijk snel uit "ineens", rond 1:00 voelde ik me "nuchter", toen pakte ik de tweede en toen ging het heel snel berg opwaards, het was echt heeeel super. 3 uurtjes geslapen maar dat boeide niet want ik had echt nog energie genoeg! Dit is echt super, voor mij geen alcohol meer"
"Wonderland zei: PixelJunkie zei: Dit is echt super, voor mij geen alcohol meer Klik om te vergroten... Zou ik me opletten als ik jou was.. Het spul werkt niet alleen op je dopamine maar ook op je serotonine. Ik weet niet hoe vaak je het zou willen gebruiken maar het is verstandig nog wat restjes serotonine over te laten voor wat dagelijks geluk Klik om te vergroten... Dank voor het advies, ik dronk sowieso niet vaak, wilde het gebruik beperken tot een paar keer per jaar, dit kan geen kwaad verwacht ik? Ik wilde alleen suggereren dat ik alcohol niet meer nodig vind, hiervan blijf je vele malen 'helderder'!"