Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik wil toch eens een topic hieraan wagen of iemand onderstaand herkend, en wat ik kan doen om mijn lichaam sneller t laten herstellen. Ik gebruik zelden drugs, mocht ik het wel gebruiken dan doseer ik altijd zoals het hoort. Ik eet gezond van te voren, en erna. Ik combineer niet met andere drugs etc etc. Als ik dan een 4fa dosis neem (160mg) gaat alles zoals het hoort nog. Maar de dagen erna zijn meestal drama. De dag erna werkt de stof nog flink door bij me. De gehele dag loop ik nog op een wolk en ben ik erg afwezig. Dag 2, 3 en 4 merk ik dat me lichaam nog steeds niet hersteld is. Ook paranoia soms. Ik ben nog aardig afwezig alsof ik in een droom zit. Na 5 dagen ben ik eigenlijk weer de oude. Als ik dan terug kijk op deze 4 dagen.. heb ik het amper "beleefd". Hoe zou het komen dat 99% van de mensen amper een dip ervaart met dit spul? en ik zelf bovenstaande ervaar? Het spulletje is ook gewoon netjes getest.. Ik vind het zelf erg jammer en daarom gebruik eigenlijk bijna nooit drugs. Bovenstaand heb ik overigens ook met XTC (1 pil) .. andere drugs heb ik nog nooit geprobeerd. Het lijkt dus dat ik slecht tegen amfetamine achtige kan?"