Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gegroet! Mijn vraag heeft betrekking op het maken van een grote batch yopo-snuff, waarbij men het poeder bewaart voor later gebruik. Tot nu toe heb ik gewoon mijn zaden bereid, een aantal dagen gewacht tot de omzetting van bufotenine naar bufotenaat voltooid was en vervolgens gebruikt. Ik vraag me af of het ook mogelijk is om het poeder te bewaren, en hoe dit vervolgens te doen, zonder dat degeneratie van de werkzame DMT en verwante stoffen optreedt. Pimander."
"He man, bedankt voor de reactie. Misschien heb ik de verkeerde indruk gewekt, ik weet precies hoe ik het snuff moet bereiden (: Ik prefereer daarnaast de traditionele bereiding, dus verdere procedures met aceton doe ik niet. Niet dat ik hiet niet zou kunnen, maar het staat me niet aan. Mijn dank voor het interessante verhaal van Baron, en inderdaad: Yopo is heerlijk geometrisch, echt topspul ^^"