Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zo, eindelijk de titel gevonden van een film die ik al jaren nog es wou zien. the 51st state (formula 51) gaat over een nieuw(bedachte) drug die de wereld zou moeten veroveren ofzo, dat weet ik niet meer zo goed. Ik weet nog wel dat op en gegeven moment op een feest vanaf het podium handen vol met die pillen het publiek in worden gegooid. de rillingen liepen toen over mn rug. Binnenkort maar weer es kijken als ik m binnen heb want ik weet er niet zoveel meer van. oja, nog een tip: ga Eraserhead van david lynch kijken als je vaag bent. niet over drugs maar je spaced hem wel vanzelf als hem kijkt."