Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo ik heb een vraag iemand heeft me 3 joints gegeven en hij heeft ze met zware shag gedraait dus dit weekend hadde ik en een paar vrienden er eentje Opgerookt maar ik werd niet stoned maar wel heel duizelig en misselijk komt dit omdat ik niet gewend bent aan zware shag? of gewoon omdat het me eerste joint is ik rook trouwens wel gewone sigaretten zoals malboro"
"0-0warior0-0 zei: Wss ligt het aan dat het de eerste keer is of hij heeft jou gewoon opgelicht en er geen wiet in gedaan. Normaal gezien word ik knetter stoned van als ik een joint met zware shag draai, alleen smaakt het dan nergens naar. Rook toch liever met gewone sigaret. Klik om te vergroten... Nee ik weet wel zeker dat er wiet inzat dat rook je gwn en zag het ook Het was ongeveer halve gram per joint en voor derest zware shag"