Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik ben 15 jaar en ik ben nieuw hier, eigenlijk alleen maar door mijn rare negatieve gevoelens die ik sinds zaterdag heb. Laat ik bij het begin beginnen, ik heb wel eens eerder wiet geblowd, maar dit keer was het ook met overmatig alcohol gebruik. We blowden er een om half 9, gingen naar een feest fietsen (toen voelde ik die joint niet zo erg) en daar dronk ik 2 biertjes en 3 bekertjes sterke drank (50 %). Daarna om 22:00 uur blowde ik weer een joint met wat vrienden en toen begon alle ellende: Ik liep terug naar het feest, draaide de deurknop om en het duurde 2 seconden voordat ik dat voelde. Natuurlijk was ik ook draaierig door de alcohol, maar ik kwam in een nachtmerrie. Ik reageerde ontzettend langzaam op dingen, maar ik hallucineerde niet. De buitenwereld was normaal, maar het liep achter in mijn hoofd. Om half 12 ging ik naar huis met de hoop dat het zondag ochtend allemaal wel voorbij zou zijn. Dit bleek dus niet zo te zijn. Ik schrok toen ik mijn deken van me wegsloeg en dit met haperingen zoals dat een video kan haperen iets later voelde. In de loop van zondag voelde ik het even minder worden maar het kwam weer hard terug. Ik moest die dag nog over straat, maar dat viel mee, ik had geen hallucinaties of andere problemen met de buitenwereld, maar mijn hersenen waren gewoon het probleem. Nu begin ik me zorgen te maken, want het is nu alweer maandag, en het is nog niet voorbij. Ik heb vrij genomen van school om niet met dat gevoel daar rond te hoeven lopen. Ik denk dat ik het nu wel goed genoeg heb beschreven. Ik voel dat ik mezelf niet ben, in de normale wereld, en gevoelens zoals eten en omkleden voel ik later dan dat ik ze zie. Weten jullie wat er mis is, en wat ik er aan kan doen? Ik ben namelijk bang dat dit blijvend is. Alvast bedankt"
"dankje wel voor je reactie! Ik kijk het nog even aan en probeer er maar het beste van te maken. dankje"