Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ligt het aan mij of is de kwaliteit van de wiet in amsterdam ernstig minder geworden. K was jaren en jaren gestopt maar recent een jount gerookt Stukke minder geworden lijkt het?"