Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb mij aangemeld op drugsforum om deze vraag te stellen. Ik heb vandaag coke vermengd met mdma gesnoven en ik voelde helemaal niks. Ik heb al vaker verschillende soorten coke gesnoven en ik heb eigenlijk nog nooit echt iets gevoeld, maar ik blijf het proberen omdat ik toch erg benieuwd ben naar het effect wat je vaak op internet etc leest. Hoe zou het komen dat ik niks voel? Zou het elke keer slechte kwaliteit zijn of gebruik ik gewoon te weinig? (ong. 0,5 gram). Het brandde trouwens wel heel erg in me neus."
"heeey ik heb een week geleden voor de eerste keer xtc gebruikt. Het was wel een prettige ervaring vooral toen het begon in te slaan na een aantal pillen, maar ik had niet echt het bekende 'love-gevoel' en het was na een uurtje ook wel weer uitgewerkt, na een jointje kwam het gevoel (de tintelingen enz) wel een beetje terug maar niet echt heftig, ook de welbekende dinsdagdip bleef achterwege. Nou is de planning om over 4 weken weer een pilletje te nemen. Is dit verstandig of denken jullie dat ik er dan niks van voel omdat het maar 5 weken na de 1e keer is en ik overal lees dat je serotonine opraakt van xtc? En hoelang duurt het voor me serotoninegehalte weer op pijl is of zal het allemaal wel meevallen bij mij aangezien mijn ervaring nog niet de echte Xtc ervaring was?"
"de pillen waren niet groen. Het waren rolexjes"