Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik betwijfel of er echt 200 mg MDMA in zit hoor. Hoe dan ook: als je ervaring hebt met pillen, neem gerust een hele. Als je weinig of geen ervaring hebt: neem eerst een halve en dan kwartjes bij. EDIT: Welke pillen zijn het, hoe zien ze eruit?"
"Neem in dat geval gerust een hele, have fun. Ben ook belg maar die paarse hartjes heb ik nog niet gehad. Even offtopic: Heb jij die groene teletubbies al gehad? Die vind je nu overal in belgie, ik zou graag weten wat erin zit en hoeveel."