Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jammer dat er tegenwoordig geen echt goede pillen meer te krijgen zijn. Alles zit vol mcPP of een minimaal beetje mdma... Waar is die tijd gebleven van die knijters van pillen, de paarse canadeesjes, paarse Xjes, roze mercedes etc... Maar wie weet komt het ooit nog eens terug."
"Lijkt me ook wel een aardig goedje, als ik dat allemaal zo lees"
"Nick de Neger zei: Verslaaft!!! Hoezo zou het zonder iets niet leuk zijn? Zonder drugs van welke soort dan ook kan je ook nog steeds dansen hoor Klik om te vergroten... Oke tuurlijk kan het zonder ook leuk zijn. Maar met geeft net dat extra heerlijke gevoel op een dance feest. Van de 200 party's ben ik hoogstens 5 keer "nuchter" geweest, en die keren was het naar mijn idee toch minder. (Maar goed dat is een persoonlijke mening)"
"Een dance feest zonder iets is toch niet leuk..."