Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi Iedereen, Een maatje van mij en ik zijn bezig met een growkit. Dit is onze eerste keer, vandaag besloten wij om een warmte mat aan te kopen voor een hogere, stabielere temperatuur. Maar nu las ik op een forum post hiervoor dat het aangeraden werd om afstand tussen de mat en de kit te houden d.v.m een kleine verhoging. Dit ging om een warmtemat die tot 50 graden kon bereiken. Die van ons gaat tot 25 vandaar dat ik me afvroeg of de zelfde regel geld. Ik begrijp ook dat de warmtemat constant aan moet? Zeker met een temperatuur als 25 graden zou het niet te warm worden als hij 24/7 aan staat. Ik ben benieuwd naar jullie antwoord! Met vriendelijke groet, PaddoFanaat073"
"Neo-Shulginist zei: Ik gebruik een wijnthermometer om te checken of de mat niet te warm wordt. Meestal leg ik een paar handdoeken op de warmtemat. Als het dan te warm is dan gooi ik er nog een handdoek bovenop. Werkt prima Klik om te vergroten... Oh zo, gaat jouw warmtemat dan boven de 25 graden? Mijn vraag is vooral of een warmtemat die naar mijn subjectieve mening niet "heel heet" word alsnog een extra laag nodig heeft."