Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lieve mensen, Ik heb al veel gelezen hier maar het is veelal persoonlijk kwa afbouwschema en middelen ter beschikking. Ik zou graag van iemand een afbouwschema willen hebben. Wat heb ik ter beschikking: Onbeperkt diazepam 10mg(kan direct bijbestellen) Onbeperkt baclofen 10mg GHB ook onbeperkt. Ik neem nu 6,5 ml per 2u ongeveer. Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Groetjes een dankbare afhankelijke"
"Dit is niet mogelijk ivm werkverplichtingen enz. Anders had ik dat natuurlijk wel gedaan. Tevens wil mijn dokter geen Baclofen voorschrijven."
"Ik moet eerlijk toegeven dat ik de tijd niet helemaal bijhoudt. Gebruik er ook speed bij namelijk. Meet het af in een dop ipv een buis. Ik ben al eens eerder cold turkey afgekickt van een verslaving van 4mnd aan de G. Toen wist ik er niks van af. Dat was geen grapje. Ik zit er nu zon 4 weken aan ongeveer. Maargoed ik ga kijken of ik via diazepam en afbouwen van de G kan stoppen. Heb alleen vernomen dat de tijd dat diazepam in je bloed blijft als je het opbouwt voorkomt dat je G kan nemen. En benzo's werken op GABA-A waar GHB op de B werkt. Dus er blijven risico's met gebruik van diazepam om af te kicken. Vandaar dat ik ook baclofen er bij heb gehaald. Ohja wel 1 vraag die ik graag wil weten. Voor het slapen als ik de laatste G heb gehad wAchten totdat de zweethanden komen en dan pas diazepam nemen toch? Hoeveel Mg diazepam moet ik nemen om zon 6ml te evenaren dat ik wel slaap?"
"Ik heb de speed al een tijdje laten liggen. Dus ik denk dat m'n inname al wel minder is. Kan iemand me vertellen over diazepam om te slapen?"
"Ik heb toch hulp gezocht en zit nu op 30% van het totaal waar aan ik zat. Ik ga met 10% van het oorspronkelijke omlaag dus over 3 dagen ben ik zonder enige ghb. Dan nog een paar dagen diazepam afbouwen. Maar toch bedankt voor he advies!"